|

بازیگران جذاب هالیوودی که از شهرت زیاد میخوان سر به بیابون بذارن؛ چه بلایی سرشون اومد

گرچه که شهرت از دور طعمی شیرین داره، اما ظاهرا در زندگی برای خود شخص فراز نشیب های عجیبی داره که اونها رو از اومدن تو این راه پشیمون میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه بازیگران و سلبریتی ها در شرایطی خاص هستند. اونها موقعیت هایی رو تجربه می کنند که برای ما هم حسرت برانگیز است و هم خیالی آسوده! حسرت داره چون به نظرمون و از دید کلی، سلبریتی ها زندگی بی عیب و نقصی دارن و مورد توجه یه عالمه طرفدار هستند و لایف استایل مرفهی هم دارند. اما خیالی آسوده چرا که اونها در هر کجا که بخوان برن و تو فضای عمومی قرار بگیرن، با کلی جفت چشم و نگاه و یهو به سمتشون پریدن روبرو میشن که باید گفت همه اونها ابراز محبت نیست!

و دقیقا مشکل همینجاست که ستاره ها گرچه که از عشق و محبت فراوون هواداراشون لذت میبرن، اما از طرفی هم شهرت زیاد ممکنه اونها رو به سمت و سوی افسردگی پیش ببره چرا که در بین این ابراز احساسات مثبت، ابرازات منفی و ناهنجار هم وجود داره! در این مطلب قراره با سلبریتی ها مشهور و محبوب هالیوود آشنا بشیم که از شهرت زیاد به سمت تنگنای انزوا رفته اند.

margot-robbie-ryan-gosling

دنیل رادکلیف 

اولین چهره رو با کاراکتر مشهور و محبوب دنیای جادوگر ها شروع می کنیم که میشه هری پاتر. دنیل رادکلیف یا همون هری پاتر قصه ها طعم جذاب شهرت رو اونهم در سطحی جهانی و ابعادی زیاد در سن و سال کم تجربه کرد. تماشاگران شاهد بزرگ شدن و قد کشیدن دنیل رادکلیف بودند و در عین حال برخی با او رفتاری تحقیرآمیز داشتدئ در حالی که دنیل فقط یه بچه بود.

هری پاتر یا همون دنیل رادکلیف یکبار در رابطه با تجربش درمورد افرادی که از طریق فروش امضای سلبریتی ها کسب درآمد می کنند گفت: تجربه ی هو شدن و داد کشیدن سرت و بد و بیراه شنیدن تو  بچگی خیلی مزخرفه! خوب یادمه که خیلی برام ناامید کننده بود.

Untitled

مگان فاکس

ظاهرا هوادارا همونقدر که میتونن مهربون باشن میتونن بدرفتار و لجباز هم باشند. همه سلبریتی ها این حس رو تجربه کردن حتی افرادی به مانند رونالدو که در کل جهان براش سر و دست میشکونن1 اما مگان فاکس یکبار نه در مورد عشق و محبت مردم، بلکه در رابطه با مواجهه با نامهربونی اونها گفت: "من فکر نمی کنم مردم درکش کنند! اونها فکر می کنند ما باید دهنمون رو ببندیم و هیچ گله و شکایتی نداشته باشیم چرا که تو خونه ای بزرگ زندگی می کنیم و ماشین لوکس سوار میشیم! بنابراین زندگی ما بایییید عالی باشه!!"

مگانم فاکس درمورد سوژه عمومی شدن و درک نکردن مردم بر این نظره که شما فکر کن تو مدرسه 10 نفر ریختن سر شما یک نفر تا بهتون زور بگن! شهرت همین مدلیه اما در مقیاس جهانی و دائما داری از سمت میلیون ها نفر زور میشنوی!

929010_509

رابرت پتینسون

ما که مشهور نیستیم اما اینطور که از صحبت برخی مشخصه ظاهرا شهرت از دور بهتره! چرا که رابرت پتینسون میگه خیلی خوشحال و سپاسگزاره که تو سن و سال کم و بچگی طعم شهرت و موفقیت رو نچشید و باعث شد تا زندگی آروم و ساده ای رو بگذرونه نه مثل حالا که نمیتونه زندگی به دئر از توجه عموم داشته باشه. رابرت پتینسون با وجود اینکه تو کانون توجه قرار گرفت اما هرگز حس تنهاییش برطرف نشد و او در اینباره میگه: "عجیب است. دیگر نمی توانید زندگی عادی داشته باشید. مردم درک نمی کنید که چقدر تنها می شوید."

Untitled

برد پیت

برد پیت صحبت جالبی داره و میگه توجه زیادیه رسانه ها باعث میشه تا در مراسمات و نشست های مطبوعاتی تمرکز از اون موضوع اصلی برداشته بشه و در مورد همه چیز صحبت بشه به غیر اون موضوعی که براش اونجا هستیم. کلا همینه! شما باید برید اونجا  برای محصولتون مشتری پیدا کنید. یه جورایی اینجوریه که اگه به انی برنامه نرید و درمورد زندگی شخصیتون صحبت نکنید انگار از تیم کاریتون حمایت نکردین! اما این هیچ ارتباطی به دلیلی که خودم برای شرکت در این برنامه ها دارم، ندارد.»

index

لیدی گاگا

گاهی شهرت باعث چیزهایی میشه که حتی خود شخص هم انتظارش رو نداشته. لیدی گاگا درمورد تصویری از خود صحبت میکنه که در رسانه ها شناخته شده و نمیتونسته خود واقعیش باشه. وی در این رابطه میگه: " من یه روز صبح از خواب بیدار شدن و دیدی همون لیدی گاگایی هستم که بقیه ازش ساختن و در موردش حرف میزنن. بعدش خیلی افسرده و ناراحت شدم و در واقع دیگه نمیتونستم خودم باشم. من احساس میکردم از سمت چیزهایی که شهرت وارد زندگیم کرده تهدید میشم." 

Untitled

جنیفر لارنس

انگاری فرق نمیکنه که سلبریتی ها تا به چه اندازه در کانون توجهات عمومی بوده باشند. اینطور که نشون میده عادت کردن به شهرت اصلا غیرممکنه! چرا که جنیفر لارنس حتی بعد از بازی کردن در فیلم "بازی های مرگبار" و به دست آوردن شهر جهانی، باز هم نتونست با شهرت کنار بیاد!

جنیفر لارنس در این باره میگه: "من رابطه ی خوبی با شهرت ندارم. فقط همین. من فقط یک دختر و یک انسان عادی هستم و اونقدر تو این وضعیت نبودم که احساس کنم این وضعیت نرمال جدید زندگی من هستش. دلم با این شرایط صاف نمیشه."

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی