|

وقتی باد زد و مژه های نیوشا ضیغمی مثل برگ درخت ریخت؛ پاییز اومده تازه تیپ بهاری میزنه

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از اون دسته از بازیگراست که حسابی به ظاهر خودش میرسه ولی حالا به تازگی با چهره ی جدید خودش حواشی به وجود آوورده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از اون دسته از بازیگرهاست که یه مدت خیلی اکتیو و پر کار جلوی دوبین بود و بعد از اون نون شهرتش رو خورد و دیگه خبری از بازیش در مقابل دوربین نبود البته که این رو هم بگیم که ایشون سابقه ی طولانی در عرصه ی بازیگری داشته و اینطور نبود که مثل یه سری ها یه فیلم بازی کنه و بعد بکشه کنار برای همین هست که این روزا نیوشا ضیغمی هنوز هم در صدر شهرت قرار داره و خیلی ها میشناسنش چون اون زمانی که باید پی ریزی این موضوع رو انجام داده و الان هم داره از طریقش درآمد زایی میکنه که این کار از طریق پیج اینستاگرامش انجام میشه.

چون احتمالا میدونید که نیوشا ضیغمی هم کارای مدلینگ میکنه و هم برای کسب و کارای مختلف تبلیغ میکنه که خب مسلما تبلیغاتش با بقیه ی بلاگرا فرق داره چرا که ایشون بازیگر هست و بالاخره به واسطه ی همین موضوع خیلی ها نیوشا خانوم رو دنبال میکنن و به همین دلیل مسلما کسب و کارهایی که به این بازیگر تبلیغ میدن باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنن. از اینا که بگذریم میرسیم به نحوه ی ورود این بازیگر به سینما که شاید براتون جالب باشه از نقش خیلی کوتاه این بازیگر در سریال "در چشم باد" بود که ایشون به جلوی دوربین راه پیدا کرد، حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه این بازیگر براتون صحبت کنیم.

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی بعد از ریموو میاد

این روزا کارهای زیبایی خیلی زیاد شده و البته که روش های مختلفی هم برای زیباتر شدن وجود داره و در کمال تعجب روز به روز ابداع هم میشه و خب یه عده هم هستن که مشتاقانه هر روز این خدمات رو دنبال میکنن و به محض این که یه حرکت تازه در عرصه ی زیبایی ارائه میشه میرن برای تست کردن اون که خب همیشه هم خوب از آب درنمیاد چرا که اولین ها یه جورایی حکم موش آزمایشگاهی رو دارن باید شانس باهاشون خیلی یار باشه که کار زیبایی که انجام دادن خوب از آب دربیاد ولی خب بعد از این که دست اون عده ای که این خدمات رو ارائه میدن راه میفته دیگه خیلی راحت تر میشه داستان.

حالا برسیم به بازیگرها که یه عده از اون ها به سمت تمام کارهای زیبای رفتن و از هیچ کدومشون دریغ نکردن که شاید براتون جالب باشه که بیشتر هم بازیگرهای دهه های قبل اینطور هستن مثلا خود خانوم نیوشا ضیغمی یکی از این افراد هست که خانوم بازیگر از هیچ کار زیبایی دریغ نکرده و روز به روز برای زیباتر دیده شدن به اینجور کارا متوسل شده در حالی که نیوشا خانوم در سال های دور که این کارا هم نبوده بین مردم یه بازیگر محبوب و زیبا بوده ولی خب اینه روزا انتخابش این بوده و حالا هم به تازگی یه عکس از خودش منتشر کرده که توی اون مژه های مصنوعیش رو ریموو کرده که به نظر فالووراش خیلی غریب شده.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و از جون و دل مایه گذاشتنش برای پول 

مدلینگ از سال های دور از کارهای پردآمد و همچنین راحت در کل دنیا بوده که خب البته یه سری استانداردها میخواد که در صورت بودن اون ها فرد میتونه به این عرصه ورود کنه که مثل داشتن قد بلند، چهره ی زیبا که کاملا نچرال باشه و... که البته این ها استانداردهای لازم در خارج از ایران هست چون در ایران موضوع کلا فرق داره و یه جوره دیگه ست! چون احتمالا بدونید که توی ایران برای مدل شدن قد اونقدرا مطرح نیست و چیزی که خیلی مطرحه این هست که شما باید زیبا باشید حالا یا نچرال و یا به دست دکتر زیبایی و حتی شاید براتون جالب باشه که استانداردی برای وزن هم حتی نیست و شما میتونید برای مدل شدن اقدام کنید.

بنابراین ما خیلی توی این عرصه فرق داریم و جالب هم هست که تا دلتون هم بخواد مدل داریم که توی اینستاگرام در حال فعالیت هستن و با گذاشتن دوتا دونه عکس حرفه ای توی پیجشون فورا توی بیو میزنن که مدل هستن! از اینا که بگذریم که گفتیم که نیوشا ضیغمی هم که از عرصه ی بازیگری دور شده یه جواریی از راه تبلیغات کسب درآمد میکنه و مدلینگ رو هم تست کرده که در همین راستا تو یه حرکت جالب برای تبلیغ یه مزون رفته و از طرف دیگه مدلشون هم شده و با یه تیر دو نشون زده و کلیپ زیر از این تبلیغ منتشر شده، به نظر شما به خانوم ضیغمی میاد که مدل باشه یا همون بازیگری براش بهتره و یا هر دو؟

حرکت جالب نیوشا ضیغمی برای بالا بردن بازدید پیجش

میدنید که لایک و ویو توی اینستاگرام میتونه خیلی ها رو خوشحال کنه و براشون جذاب باشه ولی این موضوع در صورتی که پیج شما کاری باشه از اهمیت بیشتری برخورداره چرا که پیجتون میتونه حکم دفتر کار و یا مغازه ی شما رو داشته باشه که فقط مجازی هست و باید از این طریق برای دیده شدن هر چه بیشتر اون تلاش کنید که حالا در خصوص نیوشا ضیغمی هم میشه گفت که یه جورایی پیجش کاری هم محسوب میشه و ایشون هم برای این که یه مقدرا بازدید رو بالا ببره عکس زیر رو منتشر کرده و از فالووراش نظرسنجی کرده تا به قولی یه تکونی به پیجش بده.

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی