|

مرجانه گلچین یه کامیون پول داد که مانتوشو از پر طاووس بدوزن / خانوم بسه انقدر زیبایی

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین از اون دسته از بازیگرهایی هست که خیلی ها ایشون رو به واسطه ی سریال های تلویزیونی شناختن که این روزا رفته سمت سینمای خانگی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین از اون دسته بازیگرایی هست که نمیشه کسی بشناستش و دوسش نداشته باشه یعنی یخ ترین افراد هم این بازیگر رو دوست دارن و این به علت نمک ذاتی هست که ایشون تو وجودش داره و البته مه شخصیت حسابی کاریزماتیک خانوم هم یکی دثیگه از دلایل این موضوعه چون میدونید که مرجانه گلچین از اون دسته از کمدین هایی هست که شاید کمدی بازی کنه ولی در عین حال میتونه خیلی جدی هم باشه طوری که شما با خودتون بگید که این همون آدمه! البته که بیشتر کمدین ها اینطوری هستن طوری که بعضی وقتا در برخی از موارد هضم کردن اون برای آدم خیلی سخت هست.

ولی خب این رو هم بگیم که مرجانه گلچین توی اینستاگرام و در صفحه ی خودش هم همواره سعیش این بوده که لبخند به روی لب فالوورا و طرفداراش بیاره و به همین دلیل گاهی از او.قات کلیپ های طنز از خودش میسازه و منتشر میکنه و بیشتر اوقات هم علاقمند هست که پست های خنده داری رو که توی این فضا دیده ری استوری کنه تا بلکه بقیه هم ببینن و لذت ببرن و برای دقایقی هم که شده بخندن. برای اون دسته از دوستانی هم کراهای ایشون رو دنبال میکنن باید بگیم که در حال حاضر از هنرنمایی های ایشون میشه به سریال "پدر گواردیولا" اشاره کرد که میتونید ببینیدش و لذت ببرید، حالا د رادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین تو این سن زیبایی حیرت آورش رو به رخ هر احدی میکشه

بالا رفتن سن یکی از مواردی هست که خیلی ها دوسش ندارن چون به کلی پروسه ی پیر شدن رو دوست ندارن و مایل هستن که روند پیری رو کند کنن تا بتونن بیشتر از زیبایی و توانمندی جوونی بهره مند بشن و برای این کار کارهای مختلفی هم انجام میدن مثلا یه عده میرن سمت بوتاکس و این کارها که چروک ها ی پوست رو از بین ببرن یه عده میرن سراغ عمل های زیبایی مثل لیفت صورت، یه عده میرن سراغ راه های طبیعی تر مثل پاکسازی و آبرسانی به پوست با مواد گیاهی و... که خب همه و همه برای این هست که جوون تر به نظر برسن در حالی که پیری یه مسئله ای هست که دیر یا زود اتفاق میفته.

بنابراین بهتر هست که هر کسی با این موضوع کنار بیاد و اون رو قبول کنه چون به عنوان انسان این هم یه بخشی از زندگی هر کسی هست و خوبه که بابت این موضوع حتی شاکر باشیم که سن پیری رو میتونیم ببینیم در حالی که شاید خیلی ها این فرصت رو نداشتن و در جوونی پر کشیدن، از اینا که بگذریم میرسیم به مرجانه گلچین که خیلی ها ایشون رو از تلویزیون میشناسن ولی بعد از شروع فعالیت این بازیگر توی پیجش تغییرات ایشون برای افراد جالب بود چرا که ایشون تو پیجش انگار سی ساله هست در حالی که توی بعضی از فیلم ها پیرتر دیده میشه و به تازگی هم زیبایی بینظیر ایشون توی این سن برای خیلی ها جالب بوده.

مرجانه گلچین

بازیگرای محترم جشن حافظ باید جزوه های خوش پوشی رو از مرجانه گلچین بگیرن

مسئله ی پوشاک از گذشته های خیلی دور تا به امروز برای مردم مهم بوده و هست ولی بالاخره لباس ها دو وظیفه دارن اولینش این هست که ما رو بپوشونن حالا تو گرما مناسب اون فصل باشن و تو سرما هم مناسب اون فصل و مورد بعدی این هست که ما رو شیک تر نشون بدن چرا که نوع لباس هایی که میپوشیم حتی میتونه توی چطور دیده شدن قد و وزن ما تاثیرگذار باشه مثلا لباس هایی که خط های افقی دارن شما رو چاق تر و کوتاه تر نشون میدن و یا لباس هایی که دارای خط های عمودی هستن باعث میشن که شما لاغر تر و قدبلند تر به نظر برسید بنابراین انتخاب لباس مسئله ی مهم و قابل توجهی هست خصوصا راجبه بازیگرا.

مثلا همین اواخر بود که یه ایونت بزرگ بین بازیگرا برگزار شد که احتمالا بدونید منظورمون جشن حافظ هست که در طول این جشن خیلی از بازیگرا شرکت کرده بودن که خب بیشترین چیزی که راجبه اون در نگاه اول جلب توجه میکرد تیپ و استایلشون بود که خب همشون هم موفق به این که زیبا دیده بشن نشده بودن و در برخی از موارد حتی عجیب هم دیده میشدن!

ولی خب در این جشن مرجانه گلچین هم برای سریال "آنتن" کاندید شده بود ولی موضوعی که در خصوص این بازیگر وجود داره این هست که ایشون نشون داد که حتی در این سن هم به زیبایی هرچه تمام تر میتونه برای خودش تیپ و استایل مناسب رو پیدا کنه اون هم با همچین مانتویی که از پر طاووس برای دوخته شدنش الهام گرفته شده.

مرجانه گلچین

سرسنگینی مرجانه گلچین با مشکی

متاسفانه فوت کردن هر عزیزی برای اونایی که زنده هستن یه موضوع و مسئله ی دردناک هست و این موضوع راجبه افراد معروف اینطور هست که خب علاوه بر خونواده و دوستان خودش شاید میلیون ها آدم دیگه هم که اون رو میشناسن ناراحتی بشن و از غم این از دست دادن تعجب کنن که خب متاسفانه همین اواخر یکی دیگه از هنرمندان کشورمون رو یعنی آقای "آرش میراحمدی" رو از دست دادیم که به خونوادشون تسلیت میگیم، در مراسم خاکسپاری این بازیگر عزیز تعداد زیادی از همکاران ایشون حضور داشتن که یکیشون هم مرجانه گلچین بود که خیلی موقر در این مراسم حاضر شده و مثل بعضی ها سعی در جلب توجه نداشت!

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی