|

نیوشا ضیغمی تو لایو سه صبحیش از فالوورا یه چیز عجیب دید / شفاف سازی مهریش چه خاصه

نیوشا ضیغمی بازیگر جذاب ایرانیه که این روزا در فیلم و سریال دیده نمیشه، اما در عوض تو اینستاگرام جنجال پشت جنجال داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی آقای آتیلا پسیانی رو از دست دادیم و دنیای هنر به شدت غم زده شد. البته که این غم ها برای یک روز و دو روز و فوقش یک ماه هستش و بعد دیگه همه یادشون میره خانوم یا آقای ایکس چه شخصیتی بود. اون دوران بازیگر شدن با توانایی و استعداد بود که سنجیده میشد و هنرمندانی محبوب همچون آتیلا پسیانی رشد میکردند. اما حالا می بینیم که توانایی در چیز دیگری شکل گرفته، اون چیزی نیست جز چهره های زیبا و جورواجور.

البته که جسارت به بازیگران عزیزمون نیست و این واقعیتی هستش که حتی خود هنرمندان هم قبولش دارند. مثلا خانوم افسانه پاکرو بر این نظره که سینمای امروز ما معیاری جز زیبایی فیس از نوع عملی و صفحه اینستاگرام هایی که تعداد فالوور بالا دارند نداره! شاید اگه نیم نگاهی به فیلم و سریالامون داشته باشیم می بینیم که همچین بی راهم نمیگه ها! بازیگران به خصوص بانویی که چهره هایی شبیه به هم پیدا کردن! همه بینی فندقی و لبهایی ژل زده و میکاپ هایی کپی شده از هم!

تعداد فالوورا هم که دیگه نگم برات خانوم بازیگر با اولین بازیش دنبال کننده هایی سر به فلک تحویل میگیره! که خب این موضوع خیلی جالب نیست!

Untitled

ترندی که بازیگران جدیدالورود رو بولد کرد!

البته که قرار بر این نیست همش منفی فکر کنیم و بهتره از این بُعد هم ببینیم که هر زمانی شرایط خودش رو میطلبه. هر موضوعی در یک مدت تاریخ ترند میشه و بعد از چند سال ممکنه تغییر کنه. سینمای این روزهای ما هم ترندش شده قبول بازیگران از روی چهره که می بینیم تعداد جدیدالورود ها هم چقدر زیاد شدن. البته که در اینستاگرام بالا اومدن هم شرایط خاص خودش رو داره و اون چیزی نیست جز اینکه فعالیتی به اصطلاح ژیگولانه داشته باشید و با انتشار فیلم و عکس های جنجالی مورد توجه قرار بگیرید.

Untitled

بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون که خانوم نیوشا ضیغمی هستند. نیوشا بانو سن و سال کمی نداره اما به مانند دختران دهه هفتادی از دست تصاویر رنگی و حاشیه دار استفاده میکنه تا دیده بشه که البته به خواستش هم به خوبی رسیده و میرسه.

نیوشا ضیغمی بازی و شروعش از تلویزیون بود اما بعدتر دیدیم که خانوم خانوما در سینما به شدت مورد توجه قرار گرفتند که خب این موضوع همتز چهره وی نشات میگرفت. اما انگار مدتی میشه که بازیگران جوان امروزی دیگه صندلی رو از نیوشا بانو هم قاپیدن و ایشون رو هم به اوت فرستادن. چرا که نیوشا ضیغمی دیگه خیلی بر روی پرده سینما دیده نمیشه و بیشتر سعی داره تا با صفحه اینستاگرامش به هر روش که شده مورد توجه قرار بگیره و بولد باشه.

لایو سه صبحی نیوشا ضیغمی که یه چیز عجیب دید!

نیوشا ضیغمی علاوه بر عکس و فیلم، گاهی لایو هم میذاره که اینبار 3 صبح این حرکت رو زد و با صحنه ای مواجه شد که براش خیلی عجیب بود. در ادامه ببینیم خانوم بازیگر رو در حالی که حتی سه صبح هم غرق در آرایشه!

مقایسه بازیگران زن ایرانی و هالیوود در عمل زیبایی

نیوشا ضیغمی همیشه و همیشه این شکلی بوده و هست که البته شادی سبک زندگی این مدلی رو دوست داره. جوری که من و شما شاید نپسندیم، اما اونچه که واضحه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون به شدت علاقمنده تا همیشه و همیشه با چهره ای میکاپ کامل شده و غلیظ دیده بشه.

علاوه بر اینها بازیگران بانوی ایرانی از عمل های زیبایی هم خیلی استقبال دارند. همونطور که در ابتدای متن اشاره شد این موضوع تو کشور خیلی دیده میشه که البته تنها مختص یازیگران نیست و شما یه چرخ تو شهر میزنید می بینید دختران سن پایین و بالای رو که همه سب رو بینیشونه. 

ناگفته نمونه بازیگران هالیوودی بسیاری هم هستند که زیباییشون رو مدیون عمل و یا عمل های زیبایی میدونن و از شکم مادر اینچنین زیبا متولد نشدن و نمیشه گفت فقط ما هستیم که علاقمند به عملیم!!

Untitled

نیوشا ضیغمی از مهریش شفاف سازی کرد! چه جالب 

نیوشا ضیغمی به مانند خانوم بهاره رهنما از زندگی خصوصیش هم حرف و سخن های بسیاری تا به حال داشته اما اونچه که در این بین جالب به نظر اومد مهریه نیوشا ضیغمی هستش که در توضیحی جالب درموردش میده.

نیوشا ضیغمی علاقه ای به این که تویه مراسم خواستگاریش از مسائل مالی و مهریه و سکه حرف بزنن نفرت داشته و از پدرش هم همیشه این تقاضا رو داشته که اگر روزی خواستگار اومد خونشون اصلا سر صحبت راجبه این چیز ها رو باز نکنه چرا که نیوشا خانوم معتقد هست که ارزش و شان یه خانوم خیلی بالاتر از این حرفاست که با مهریه سنجیده بشه و برای همین مهریه ایشون به یاد خدا فقط یه سکه هست که خب این موضوع واقع باورنکردنیه.

حالا کلیپ زیر رو ببینید تا بیشتر در این مورد و حرف های دیگه ای که راجبه وضغعیت مالیشون گفتن رو ببینید و بشنوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی