|

لاله مرزبان هرچی جای خوشگله اروپاییه به این بهشت ایرونی فروخت؛ پروانه شد انگشترش

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر خوش سیمای ایرانی می باشد که اصولا سفر های خارجه میرفت تا اینکه با بهشت داخلی اشنا شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگران به شدت محبوبی هستش که تو این چند سال اخیر با بازی های متعددی که داشته مورد توجه کاربران قرار گرفته. خب خیلی از هنرمندان هستند که به وسیله تلویزیون دیده میشن و بعد هم با سینما و نمایش خانگی بولد و دیده میشن. لاله مرزبان نیز اینچنین است و خانوم بازیگر در حالی که سوابق خوبی در کارنامه کاریش به ثبت رسونده، اما با سریال "ستایش" و در نقش نازگل بود که شناخته شد. لاله مرزبان این روزها با فیلم "مهمان خانه ماه نو" بر روی پرده های سینماست و اینطور که نشون میده ظاهرا به مانند بسیاری از همکارانش هم به تلویزیون برنمیگرده و قراره ادامه شغلش رو در این عرصه شگفت انگیز با پرده نقره ای همراه باشه و به اوج برسه.

لاله مرزبان به شدت اهل عکس گذاشتن تو اینستاگرامه که البته این روزها این موضوع میون همه بازیگرا دیده میشه و کمتر هنرمندی غیر این راه رو میره مثل خانوم لیلا حاتمی. البته که لیلا حاتمی هم به موقعش جنجالی میشه چرا که اصلا امکان نداره شما بازیگر باشید و ذره ای حاشیه اطرافتون نباشه. اما اونچه که مشخصه اینه که برخی از این چهره های مشهور به مانند خانوم لاله مرزبان از فضای نامرئیه مجازی به گونه ای استفاده دارند که گویی اگه این فضا نبود بازیگری اینچنین مشهور نمیشدن.

مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در حالی که با انگشتر زیبا و بزرگشون مورد توجه قرار گرفتند.

Untitled

سفر رویایی لاله مرزبان به بهشت روی زمین! 

اما جدا از اینها لاله مرزبان خب تو صفحه اینستاگرامش عکس و ویدیوهای بسیار منتشر میکنه و اونچه که گاهی بیشتر حاشیه دار میشه اینه که خانوم بازیگر سفرهای خارج از کشور بسیاری دارند و کمتر به داخل ایران سفر دارند. اما اینبار لاله مرزبان اومد و از یه جای باحال که خودش اسمشو گذاشته بود بهشت روی زمین، رونمایی کرد و با ویدیویی که به اشتراک گذاشت مورد توجه قرار گرفت.

لاله مرزبان اینجوری خودشو از بقیه سوا کرده و روش میشه عکس بذاره

لاله مرزبان از این مدل بازیگراست که خیلی دوست داره تو شرایط های مختلف از خودش محتوایی به انتشار بذاره که خب باید اعتراف کرد واقعا هم طبیعی و زیبا این کار رو انجام میده چرا که خیلیا هستند به مانند خانوم ترلان پروانه که اصلا اگه ادیت و فضا و لباس و فیلتر های خاصشون نباشه چیزی منتشر نمی کنند و لاله مرزبان برخلاف اونهاست.

لاله مرزبان از دیگر ویژگی های بارزش اینه که چهره ای نچرال و به دور از عمل و های مختلف و ژل و بوتاکس های فراوون داره و این موضوع نیز برمیگرده به اونچه که بالاتر گفتیم. در ادامه بینیم تصاویری از خانوم بازیگر که در این فضای بزرگ نامرئی منتشر کردن و مورد توجه قرار گرفتند.

Untitled

Untitled

Untitled

لال مرزبان نشون داد وقتی زیبا باشی لباس عهد بوق هم بهت میاد

این روزا دیگه ترند لباسا با چند سال پیش فرق کرده. مثلا اگه اون موقه ها کسی مانتو از این مدل کتی اداری ها میپوشید حسابی مسخرش میکردن و حتی تو محل های اداری و سرکار هم به زور میپوشیدن! اما حالا این مدل مانتوها حالا چه بلند و چه کوتاهش خیلی مد شده و خانومای جَوون استقبال زیادی ازش کردن.

مثلا خانوم لاله مرزبان همین چند وقت پیش بود که با مانتوی اتوکشیده و صاااف خود در اکران حضور پیدا کرد که همراه با مینی اسکارف بود و خب این ترکیب که یکیش از یه دنیاست و اون یکی از دنیایی دیگر، چندان جالب به نظر نمیرسید.

269254710_1079048712908290_3591626503563244910_n

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد مینیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است یک خواهر بنام سها دارد، لاله از نوجوانی وارد بازیگری شده است از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده است.

131268

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی