|

آیسان دختر ساده سقوط تو اینستا چه اُعجوبه نچرالی شده / اینجوری میکنه فالوور نگیره

elnaz malek shayanews

الناز ملک بازیگر سریال زخم کاری می باشد که حالا با انتشار این تصویر از خود به تعداد فالووراش ضافه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه چند سالی میشه که دیگه سریال های تلویزیونی آمار مخاطبشون رو از دست دادن و کم شده. آخه حقیقتا قدیم ندیما تا همین اوایل دهه نود سریال های خیلی جذابی داشتن که خیلیاشون آدمو میخکوب تلویزیون میکرد اما حالا می بینیم که هر چند وقت یکبار شاااید یک سریال خوب پخش بشه و مورد استقبال مخاطبین قرار بگیره. اما در عوض نمایش خانگی خیلی خیلی بولد شده. این در حالیه که مثلا تو دهه هشتاد هم شبکه خانگی بودا، ولی حالا به شدت بیشتر پرطرفدار شده به طوری که فرد حاضره نت بده و وقت دنود بذاره ولی سریال های نمایش خانگی رو دنبال کنه. 

راستی این رو هم بگیم که میون این سریال ها هم باز خوب و بد وجود داره اما میشه گفت خیلی از اونها قابلیت جذب رو دارند و به همین علت هم مخاطب و به سمت خود کشوندند. یکی از این سریال ها "زخم کاری" می باشد که نه تنها فصل اولش خیلی طرفدار پیدا کرد و دیده شد، بلکه فصل دومش هم ساخته شده و داره میترکونه. البته با این فرق که تو فصل اول یکسری بازیگران بودند و در فصل دوم یکسری از اونها عوض شدن و کاراکتر های جدید در میون هستند، ولی با ادامه همون داستان. 

تیپ جدیدی که از الناز ملک رو شد چه قد بلندی!

از خوبیای نمایش خانگی این بود که تونست خیلی از بازیگران نوپا و دیده نشده رو به دنیای هنر و مخاطبین معرفی کنه. این روند تو همه همشون دیده میشه به طوری که واقعا برنامه ریزی شده و جالب هم این عمل رو انجام میدن و از چهره هایی که استعداد کمی دارند یا چهره ای معمولی هستند استفاده نمی کنند ، بلکه افرادی که زیبایی و جذابیت قابل قبولی داند رو میارن و هم اینجوری اون بازیگر جدید الورود بولد شده و هم سریال اون کارگردان عزیز، بیشتر مورد توجه قرار میگیره.

یکی از این بازیگران الناز ملک است. وی در سریال "سقوط" ولین بار مورد توجه قرار گرفت و بعد هم با سریال "زخم کاری". در ادامه ابتدا ببینیم تصویری جدید از وی تا ادامه ماجرا. 

gandom_news_s instagram 2023-10-18-11.9.225 story

الناز ملک اینجوری میکنه که فالوور نگیره؟

الناز ملک دختری دهه هفتادیه که هوز مونده تا به سی سالگی برسه. وی قدی بلند داره با چهره ای بسیار زیبا. او سابقه بازی هم در تئاتر رو داره و هم سریال هایی که نام بردیم و هر دو هم از کارهای به شدت پر طرفدار بودند با بازدهی عالی.

الناز ملک با قامت 175 سانتی متر در زخم کاری به نظر میاد از همه خانومای بازیگر بلند تره. وی با چهره زیبایی که داره و البته استعداد درخشانش، تا به اینجا بیش از 180 هزار دنبال کننده در اینستاگرام جذب کرده. اما خب باید گفت این در حالیه که اگه حاشیه دار میشد میتونست خیلی بیشتر از اینها جذب کاربر داشته باشه و این نشون میده ایشون به دنبال حاشیه سازی نیستند و با تلاش و توانمندی سعی بر دیده شدن دارند.

Untitled

همه خانومای بازیگر پیانیست شدن! چه با استعداد

خیلی از بازیگرا هستند که در کنار بازیگریشون هنرهای دیگه ای هم دارند. حالا الناز ملک هم یکی از اون دسته از هنرمندانی هست که از هر انگشتش یه هنر میباره و خانوم علاوه بر این که در حال دیده شدن در عرصه ی بازیگری هست و داشته برای این موضوع تلاشه میکرده و تئاتر بازی میکرد و دوره میدید نوازندگی گارمون و پیانو رو هم بلده و هر ازگاهی از نوازندگی خودش فیلم هایی در صفحه ی اینستاگرامش منتشر میکنه و نشون داده که سرشار از استعداد و روحیه ی هنری هست.

بیوگرافی جذاب الناز ملک

الناز ملک متولد ۱۹ آذر ۱۳۷۴ در آذربایجان شرقی بازیگر و نوازنده است. تحصیلکرده دوره چهار ساله رشته بازیگری در کلاس های آموزشگاه ماهان می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سریال سقوط در شبکه خانگی به شهرت رسید.

الناز ملک با نام خانوادگی «ملک پور» به عنوان یک دختر تورک زبان بزرگ شده است. فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با حضور در آموزشگاه ماهان به مدیریت امیر دژاکام شروع کرد و به مدت ۴ سال در این مرکز دوره های مختلف را گذراند.

Untitled

 

علاقه به رمان های مینیمالیستی

من رمان های مینیمالیستی رو بیشتر می پسندم ولی فضای کتاب «گابریل گارسیا مارکز» را خیلی دوست دارم و با اینکه خیلی جزئی نگر هست من باهاش ارتباط میگیریم

دل نوشته از سیمین دانشور

کاش دنیا دست زن ها بود، زن ها که زاییده اند یعنی خلق کرده اند و قدر مخلوق خودشان را می دانند قدر تحمل و حوصله و یکنواختی و برای خود هیچ کاری نتوانستن را

شاید مردها چون هیچ وقت خالق نبوده اند، آنقدر خود را به آب و آتش می زنند تا چیزی بیافرینند، اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود؟

1183504_828

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی