|

بیلی مارکوس!!

سیگنال حماسه ای از دوج کوین!!

DOGCOIN

یکی از بنیانگذاران Dogecoin به جامعه می‌گوید در حالی که DOGE در روند نزولی قرار دارد..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin به جامعه DOGE گفته است که تمرکز خود را از قیمت های  ناپایدار در پروژه‌های ارزهای دیجیتال تغییر دهند. او مدعی است که سرمایه‌گذاران نباید بر روی سفته‌بازی قیمت تمرکز کنند، بلکه باید روی ساخت پروژه‌های امیدوارکننده تمرکز کنند.

دوج کوین

یکی از بنیانگذاران Dogecoin نگران است که سمیت به برند DOGE آسیب برساند و نیز اظهار داشت که جامعه دوج باید درجریان باشد که تبلیغات قیمتی "ناپایدار است".وی افزود: سرمایه گذاران باید تمرکز خود را از حدس و گمان قیمت به پروژه های ساختمانی با پتانسیل بلندمدت در آینده تغییر دهند. این در زمانی اتفاق می‌افتد که ارز دیجیتال بیش از 80 درصد از ارزش خود را نسبت به بالاترین قیمت خود از دست داد.

مارکوس اظهار داشت که سمیت می تواند بر برند Dogecoin تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه به پذیرش آن آسیب برساند.قیمت Dogecoin به دلیل ضعف فلج شد قیمت Dogecoin یک کانال موازی نزولی در نمودار 12 ساعته تشکیل داده است، زیرا توکن میم همچنان در یک روند نزولی قفل شده است.

در صورت ادامه افزایش فشار فروش که منجر به کاهش 10 درصدی می شود، DOGE ممکن است بیشتر سقوط کند و مرز پایین الگوی نمودار منطقه 0.124 دلار نشان دهد.با این حال اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت Dogecoin ممکن است با مقاومت فوری مواجه شود و توکن meme را در میانگین متحرک 21 ساعته (SMA) در 0.141 دلار ثابت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی