|

سیگنالی کارآمد!

سیگنال جنجالی بیت کوین دوج کوین و رقبا!!

DOGCOIN

پس از اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را نزدیک به صفر نگه داشت، قیمت بیت کوین و دوج کوین...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-پس از اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را نزدیک به صفر نگه داشت، قیمت بیت کوین کاهش یافت و به زیر سطح 36000 دلار داد و ستد کرد. بزرگترین ارز دیجیتال جهان با 5 درصد کاهش به 35940 معامله شد. بیت کوین هنوز به راحتی بالاتر از سطح 33000 دلاری است که روز دوشنبه از آن عبور کرد، که بیش از 50 درصد از اوج ماه نوامبر خود کمتر بود.

در همین حال، بر اساس گزارش CoinGecko، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز با 4 درصد کاهش به 1.71 تریلیون دلار رسید که به دلیل کاهش مداوم قیمت کریپتوها کشیده شد.بازه زمانی روزانه همچنان در الگوی کانال نزولی حرکت می کند. انتظار می رود حمایت بعدی بیت کوین در سطح 30140 دلار باشد.

سیذارت منون، مدیر ارشد اجرایی وزیر ایکس، گفت: با عواملی که موقعیت فعلی بیت کوین را احاطه کرده اند، می توانیم شاهد تغییر روند از این سطح باشیم.از سوی دیگر، اتر، سکه متصل به بلاک چین اتریوم و دومین ارز دیجیتال بزرگ، طبق آمار CoinDesk، بیش از 4 درصد سقوط کرد و به 2393 دلار رسید. بایننس کوین نیز بیش از 5 درصد کاهش یافت و به 364 دلار رسید.

ETH در برابر BTC در روز گذشته با عبور از سطح 0.07 و افزایش بیش از 5 درصدی در روز گذشته، قدرتی را نشان داد. الگوی روند روزانه اتریوم همچنان در الگوی کانال صعودی معامله می شود. این روند نزدیک به سطوح حمایت معامله می شود و شکست از این الگو می تواند منجر به تضعیف بیشتر اتریوم در برابر بیت کوین شود.

منون افزود: پشتیبانی فوری در 0.0658 انتظار می رود. قیمت Dogecoin نیز بیش از 5 درصد کاهش یافت و به 0.14 دلار رسید در حالی که Shiba Inu بیش از 6 درصد سقوط کرد و به 0.000020 دلار رسید. سایر ارزهای دیجیتال مانند XRP، Terra، Stellar، Avalanche، Cardano، Solana، Polygon نیز با کاهش عمده در 24 ساعت گذشته معامله می‌شوند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی