|

بازیکن بتیس راهی بارسلونا می شود

بارسلونا به جذب گیدو رودریگز، هافبک آرژانتینی باشگاه رئال بتیس، بسیار نزدیک است.

لینک کوتاه کپی شد

 

با توجه به جلسه اخیر بین باشگاه و مدیر برنامه های این ملی پوش آرژانتینی، انتقال این بازیکن ۳۰ ساله به صورت رایگان در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد. قرارداد رودریگز با رئال بتیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هافبک تیم ملی آرژانتین مدت‌هاست که در لیست خرید بارسلونا قرار دارد و تابستان گذشته نیز در مورد جذب او صحبت شده بود. ابتدای امسال انتقال او در ژانویه در نظر گرفته شده بود اما مصدومیت باعث لغو این انتقال شد. با این حال، رودریگز پس از بازگشت از مصدومیت عملکرد خوبی در زمین داشته است و اکنون به نظر می‌رسد به صورت رایگان به بارسلونا می‌رود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا می‌تواند او را با قراردادی دو ساله و با بند تمدید برای یک سال دیگر به خدمت بگیرد.

به گفته خبرنگاران، این خبر به معنای پایان یافتن تلاش بارسلونا برای جذب یک هافبک سطح بالاتر نیست. بلکه رودریگز به عنوان جانشین اوریول رومئو که به احتمال زیاد تابستان امسال جدا می‌شود، در نظر گرفته شده است. هدف اصلی از جذب رودریگز، اضافه کردن عمق به ترکیب است تا بارسلونا مجبور به استفاده از بازیکنانی مانند آندریاس کریستنسن در این پست نشود. با اینکه انتقال هنوز نهایی نشده، اما این طور به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتقال رودریگز به بارسلونا باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی