|

بررسی قیمت!

پیش بینی قیمت بیت کوین!

bitcoin

اکنون بیت کوین لبه پرتگاه و آماده آزمایش مجدد بدبختی هاست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از اسپایک نزولی که بیت‌کوین bitcoin تجربه کرد، حدود سه روز است که بازار در حال حرکت در رنج است و بی تصمیمی معامله‌گران کاملا مشخص است. در چنین شرایطی بهترین تصمیم، صبوری است .

با توجه روند نزولی، احتمال شکست از کف محدوده‌ی تریدینگ رنج و ادامه حرکت نزولی بیشتر است، اما از احتمال بروز حرکات سریع قیمت به بالا یا پایین تریدینگ رنج برای جذب نقدینگی نباید غافل شد.

برای تشخیص جهت روند، بهتر است که صبر کنیم تا قیمت از یک طرف محدوده‌ی رنج با شکست خارج شود. بیت کوین برای غلبه بر سطح 25000 دلار تلاش کرده است، اما تجزیه و تحلیل زنجیره ای نشان می دهد که عقب نشینی در سطح قیمت کلیدی بخشی خارج از بازار نزولی است.

اکنون بیت کوین لبه پرتگاه و آماده آزمایش مجدد سطح 22000 دلار است و در صورت وقوع موجی از فروشندگان کوتاه مدت سود خواهند برد. اگر قیمت اعتصاب فروشندگان کوتاه مدت افزایش یابد، برخی تحلیلگران معتقدند بیت کوین می تواند تا 19000 دلار کاهش یابد.

از طرفی یک استراتژیست ارزهای دیجیتال که کف بیت‌کوین (BTC) را در سال ۲۰۱۸ به‌درستی پیش‌بینی کرده بود، به دارندگان اتریوم (ETH) و BNB هشدار داد که سیگنال‌های نزولی را در آن می‌بیند و دیگر بازار ساده ماه‌های گذشته را نخواهیم داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی