|

خبرهای جنجالی از بیت کوین!

BITCOIN

استراتژیست‌های جی‌پی مورگان در گزارش اخیر خود اعلام کرد‌ه‌اند که

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استراتژیست‌های جی‌پی مورگان در گزارش اخیر خود اعلام کرد‌ه‌اند که به ‌دلیل افزایش قیمت طلا، بیت کوین هم می‌تواند رشد کند و دوباره به محدوده قیمتی ۴۵,۰۰۰۰ دلارش برگردد. آن‌ها پیش‌بینی مذکور را با توجه به این فرضیه مطرح کرده‌اند که معامله‌گران در اغلب موارد، به بیت کوین و طلا به‌عنوان سرمایه‌گذاری‌های جایگزین نگاه می‌کنند و روند قیمتی این دارایی‌ها هم تقریباً به یک صورت است. گفتنی است که قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۱ درصد رشد کرده و به محدوده ۲۶,۷۰۰ دلار رسیده است.

از طرفی رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، ایالات متحده را به دلیل داشتن بیش از ۲۵۰ تریلیون دلار بدهی، ورشکسته اعلام کرده است.

کیوساکی به ۲.۴ میلیون دنبال کننده خود در توییتر می‌گوید که بهترین ذخیره ارزش برای ثروت در طلا، نقره یا بیت کوین (BTC) است زیرا او نسبت به بدتر شدن شرایط اقتصادی پیش رو به دلیل افزایش هزینه‌های دولت ایالات متحده هشدار می‌دهد. به عقیده او ایالات‌متحده ورشکسته است و سیاست‌های انقباضی پولی فدرال رزرو را عامل سقوط بانک‌ها دانسته و هشدار داده است که احتمال سقوط بیشتر بانک‌ها وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی