|

پیش بینی مهم از رمزارزها!

BITCOIN

SEC هفته گذشته دو شکایت پشت سر هم علیه صرافی های ارز دیجیتال Binance و Coinbase به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده ارائه کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- SEC هفته گذشته دو شکایت پشت سر هم علیه صرافی های ارز دیجیتال Binance و Coinbase به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده ارائه کرد. به عنوان بخشی از پرونده های قضایی، تنظیم کننده چندین توکن را به عنوان اوراق بهادار اعلام کرد. در پرونده Binance، BNB، BUSD، SOL، ADA، MATIC، FIL، ATOM، SAND، MANA، ALGO، AXS و COTI قربانی شدند. در شکایت Coinbase، SEC به طور خاص SOL، ADA، MATIC، FIL، SAND، AXS، CHZ، FLOW، ICP، NEAR، VGX، DASH و NEXO را اوراق بهادار در نظر گرفت.

بلافاصله پس از آن، شرکت ها شروع به ارزیابی مجدد پیشنهادات رمزنگاری خود کردند. در واقع، در اواخر هفته گذشته، Robinhood اعلام کرد که تا 27 ژوئن به پشتیبانی از Cardano، Solana و MATIC پایان می دهد.

در همین حال، چندین بنیاد در دفاع از این توکن ها به میدان آمده اند. اخیراً، بنیاد کاردانو به صراحت با طبقه بندی ADA توسط SEC بر اساس قوانین ایالات متحده مخالفت کرد. در کنار این، بنیاد سولانا نیز از توصیف SOL به عنوان امنیت توسط SEC عقب نشینی کرده است.

با این حال، Polygon Labs مسیر کمی متفاوت را در پیش گرفت و در ادامه ادعا کرد که بلاک چین آن در خارج از ایالات متحده «توسعه یافته» و «استقرار» شده است.

با توجه به تمرکزمان بر امنیت شبکه، مطمئن شدیم که MATIC برای گروه وسیعی از افراد در دسترس است، اما تنها با اقداماتی که در هیچ زمانی ایالات متحده را هدف قرار نداده باشد. این تیم به اقداماتی که در گذشته انجام داده اند اطمینان دارد و تاکید کرد که جامعه جهانی از شبکه حمایت می کند.

«Securities» کریپتو به کاهش ارزش خود ادامه می دهد

خولیو مورنو، رئیس تحقیقات CryptoQuant، اخیراً در توییتر به اشتراک گذاشت که اکثر دارایی‌هایی که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار نامگذاری شده‌اند، در مقایسه با بیت‌کوین و اتریوم [خط نارنجی]، همچنان شاهد کاهش قابل توجه قیمت [خط بنفش] هستند.

یک روز قبل، دارایی های رادار 28 درصد کاهش یافت. با این حال، در زمان انتشار، شاخص کریپتو اوراق بهادار تنها 68.54 را نشان داد که نشان می دهد زیان بیشتر تا 31.46 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر بیت کوین و اتریوم تنها حدود 4.92 درصد کاهش یافتند.

اگرچه شرکت‌های مرتبط با دارایی‌ها تصمیم رگولاتور را به چالش کشیده‌اند، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران در حال حاضر ایمن هستند. تعداد کل آدرس‌های فعال منحصربفرد در تراکنش‌های استیبل کوین در میان کاهش ارزش بازار آلت‌کوین و شکایت‌های SEC افزایش یافته است. تجزیه و تحلیل اخیر CryptoQuant اشاره کرد که این احتمالاً چه معنایی دارد،

"احساس ترس ناشی از شکایت های SEC بر رفتار فعالان بازار و ترجیح آنها برای دارایی های با ثبات تر تأثیر گذاشته است."

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی