|

خبری خوش برای کاربران دوج کوین!

Dogecoin

Shorts Dogecoin به رالی DOGE 21% کمک کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین از اواخر آوریل در یک کانال نزولی معامله می‌کرد. در طول ماه مه، نوسانات آن ادامه داشت. با این وجود، در ماه ژوئن، تلاش کرد تا در منطقه بالا شکسته شود. با اینکه تعداد انگشت شماری شمع خارج از کانال ثبت شده بود، DOGE نتوانست برای مدت طولانی در آنجا بماند و دوباره وارد مجموعه نزولی شد.

پس از گذراندن حدود ده روز در آن، DOGE با موفقیت خط روند بالایی را به عنوان پشتیبانی تغییر داد. بدیهی است که این امر زمینه را برای پمپ 21 درصدی پس از آن فراهم کرد. در واقع، دارایی میم به 0.07280 دلار رسید، سطحی که قبلاً دقیقاً یک ماه قبل مشاهده شده بود.

چه چیزی باعث تحریک پمپ Dogecoin شد؟

معمولاً معامله‌گران به افزایش قیمت دارایی کمک می‌کنند. با این حال، در مورد Dogecoin این بار، برعکس اتفاق افتاده است. تجزیه و تحلیل اخیر Santiment نشان می دهد که بازار DOGE شاهد "کوتاهی تهاجمی" بوده است. در واقع، بزرگترین شرط نزولی سال 2023 شش روز پیش انجام شد که "احتمالاً به پمپ کمک می کند." خروج این معامله گران از بازار باعث شد تا فضای بیشتری برای DOGE فراهم شود تا به سمت شمال گام بردارد.

با این حال، به نظر می رسد جمعیت تحت تأثیر آخرین اقدام قیمت قرار نگرفته است. درصد پایین بحث ها و سطح علاقه تأثیر خوبی بر تسلط اجتماعی Dogecoin ندارد. این نشان می دهد که چگونه جامعه پمپ را "نادیده می گیرد".

رابطه DOGE-BTC

همبستگی دوج کوین با بیت کوین اخیراً در نوسان بوده است. در اوایل ماه مه، این عدد به 0.3 کاهش یافت. با این حال، این به بهبود ادامه داد و تا 16 ژوئن که همبستگی آن به اوج 0.88 رسید. در طول دوره، ارزش هر دو دارایی کاهش یافت. در حالی که بیت کوین نزدیک به 14 درصد و DOGE 24 درصد کاهش یافت.

از اوج، همبستگی دوباره شروع به بدتر شدن کرد. تا 30 ژوئن به 0.14 کاهش یافت. این بار، هر دو دارایی پمپاژ شد. بیت کوین 24 درصد افزایش یافت در حالی که DOGE نزدیک به 10 درصد افزایش یافت. بنابراین، صرف نظر از رقم همبستگی، Dogecoin همان سوگیری جهت‌دار بیت‌کوین را دنبال می‌کند.

اکنون، همبستگی این دو دارایی در ماه جولای بیش از دو برابر شده است، اما همچنان زیر 0.5 باقی مانده است. با نگاهی به رفتار اخیر قیمت، می توان ادعا کرد که مسیر همچنان توسط بیت کوین هموار خواهد شد، اما Dogecoin به تکان دادن و دنبال کردن ادامه خواهد داد. با این حال، میزان نوسانات قیمت اساساً یکسان نخواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی