|

خبرمهم از مولتی چین!

bitcoin

مولتی‌خدمات خود را به علت کمبود بودجه متوقف کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبکه مولتی چین روتر نهایی برای “web3″ و یک زیرساخت برای تعاملات متقابل زنجیره‌ای دلخواه است. فناوری چند زنجیره ای در ۲۰ جولای سال ۲۰۲۰ به دنیا معرفی شد تا بتواند نیازهای روشن بلاک چین‌های مختلف و متنوع را برای برقراری ارتباط با یکدیگر تأمین کند. هر بلاک چین، جامعه و اکوسیستم خود را دارد و خدمات منحصربه‌فرد خود را ارائه می‌دهد. برای اینکه این صنعت بتواند به سطح بعدی برای مصرف‌کنندگان برسد، به یک روش سریع، ایمن و قابل‌اعتماد برای تبادل ارزش، داده‌ها و اعمال کنترل بین زنجیره‌ها و بلاک چین‌ها نیاز دارد.

اکنون پل میان‌زنجیره‌ای مولتی چین در توییتر خود اعلام کرده است منابع مالی و دسترسی به سرورهای این پروتکل در اختیار مدیرعامل این مجموعه، یعنی ژائوجون است که در حال حاضر در بازداشت پلیس چین به سر می‌برد و به همین خاطر پروتکل متقابل زنجیره ای مولتی‌چین اعلام کرده است که به دلیل کمبود بودجه عملیاتی مجبور به توقف فعالیت شده است. این اعلامیه به دنبال گزارشی از شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis منتشر شد که می‌گوید برداشت‌ها به نظر یک راگ‌پول بوده و توسط خودی‌ها انجام شده است.

آنها از کاربران خود خواسته‌اند از این پس از پروتکل مولتی چین استفاده نکنند. توییت حاوی این محتوا همچنین تاکید کرد که تیم مولتی‌چین، با مدیرعامل خود، معروف به Zhaojun، از زمانی که توسط پلیس چین بازداشت شده بود تماسی نداشته است. به گفته این تیم، آنها با خانواده مدیرعامل تماس گرفتند و متوجه شدند که رایانه‌ها، تلفن‌ها، کیف‌پول‌ها و کلمات خصوصی Zhaojun توسط مقامات ضبط شده است و در نتیجه، تیم اعلام کرد که اکنون فعالیت این پلتفرم را متوقف می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی