|

رازی از علاقه ایلان ماسک فاش شد!

Dogecoin

تاثیر مستقیم ایلان ماسک بر تبدیل شدن دوج کوین به یکی از ده رمزارز برتر بازار، بر هیچکس پوشیده نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تاثیر مستقیم ایلان ماسک بر تبدیل شدن دوج کوین به یکی از ده رمزارز برتر بازار، بر هیچکس پوشیده نیست. اما این بار در نشست Wall Street Journal CEO Council، ماسک از دلیل علاقه خود به این میم کوین سخن گفته است. او می‌گوید علاقه اش به دوج کوین فراتر از قابلیت ها و کاربرد آن در دنیای رمزارز هاست و بیشتر به ماهیت طنزآمیز و شوخ طبعی دوج کوین، و ارتباط آن با سگ ها بازمی‌گردد! البته ماسک هشدار داد صحبت های او، به هیچ عنوان توصیه مالی یا سرمایه گذاری به شمار نمی‌رود.

این درحالی است که دوج کوین با هر محتوا و شایعه ای مرتبط با ایلان ماسک و رابطه او با این ارز، تحت نوسانات قیمتی قرار می‌گیرد. کاربران زیادی هنوز اولین توییت ایلان ماسک درباره دوج را به خاطر دارند، جایی که طی چند روز، این میم کوین از فروش به عرش رسید.

زمانی که گزارشاتی مبنی بر احتمال ادغام بیت‌کوین (BTC) و دوج‌کوین به عنوان گزینه‌های پرداخت توسط تسلا منتشر شد، قیمت دوج‌کوین به طور کوتاهی افزایش یافت. در حال حاضر، دوج کوین همچنان بالاتر از ناحیه حمایتی 0.07 دلار قرار دارد و در زمان نوشتن این خبر با قیمت 0.072 دلار در حال معامله شدن است.

از طرفی ایلان ماسک در توییت جدیدی اعلام کرده است که به‌زودی برند توییتر را تغییر می‌دهد و به‌تدریج با تمام پرنده‌ها خداحافظی می‌کند. او وعده داد که اگر تا امشب لوگوی خوبی برای برند X پیشنهاد شود، همین فردا لوگوی این شبکه اجتماعی را عوض می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی