|

پیش بینی مهم از قیمت دوج کوین!

Dogecoin

پیش بینی قیمت Dogecoin (DOGE): جولای تا پایان 2023!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بسیاری از کاربران همچنان علاقه زیادی برای خرید دوج کوین و پیوستن به تیم این میم کوین محبوب دارند، دوج کوین نقشی اساسی در ملحق شدن سرمایه گذاران به توکن های میم دارد و متعاقباً الهام‌بخش توسعه توکن های مختلفی بوده که هدفشان تقلید از موفقیت و راه آن است. از آنجایی که کاربران متعددی از Dogecoin استفاده می کنند، این سوال مطرح می شود که DOGE در پایان جولای 2023 چقدر می تواند بالا رود. قبل از اینکه به پیش بینی قیمت Dogecoin برای پایان جولای بپردازیم، اجازه دهید نگاهی کوتاه به تاریخچه Dogecoin بیندازیم.

تاریخچه مختصری از Dogecoin

Dogecoin که در سال 2013 توسط Billy Markus به عنوان یک شوخی ساده بر اساس الگوی رفتاری "doge" ساخته شد، DOGE در درجه اول برای انعام سازندگان محتوا در پلتفرم هایی مانند Reddit و Twitter استفاده می شد. با این حال، زمانی که ایلان ماسک شروع به توئیت در مورد آن کرد و حمایت خود را از memecoin ابراز کرد، شانس آن تغییر کرد. در نتیجه، DOGE بسیار محبوب شد و پس از هر توییت شروع به تجمع کرد. در حالی که برخی افت‌های موقتی وجود داشت و توییت‌های ماسک نقطه عطفی برای DOGE بود و آن را به ارتفاعات بیشتری سوق داد. در حال حاضر، بنیاد Dogecoin اولین memecoin را مدیریت می کند که خرید و فروش اقلام فیزیکی و ملموس در ازای دوج، در جوامع آنلاینی مانند «ردیت» (Reddit) و توییتر انجام می شود، که در آن‌ها کاربران در چنین حلقه‌هایی اغلب اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را به اشتراک می‌گذارند.

عملکرد قیمت DOGE

DOGE با افزایش 2.3 درصدی ارزش در 24 ساعت گذشته با 0.07277 دلار معامله می شود. با توجه به داده‌های CoinMarketCap، میم کوین به سرمایه‌گذاران اولیه خود بازدهی 85055 درصدی ارائه کرده است. DOGE در 8 مه 2021 به بالاترین حد خود یعنی 0.7376 دلار رسید.

پیش بینی قیمت Dogecoin برای پایان جولای 2023

عوامل مختلفی مانند شرایط بازار، عملکرد قیمت، پیشرفت‌ها، عرضه و موارد استفاده تعیین می‌کنند که آیا Dogecoin می‌تواند در جولای تا پایان 2023 افزایش قیمت داشته باشد.

بر اساس رفتار Dogecoin در آغاز سال 2023، کارشناسان ارزهای دیجیتال در Changelly قیمت DOGE را برای پایان ماه جولای پیش‌بینی کردند. برای پایان جولای، حداقل قیمت DOGE 0.0697 دلار و حداکثر قیمت مورد انتظار 0.0724 دلار پیش بینی شده است. پیش بینی می شود که DOGE با قیمت متوسط 0.0710 دلار معامله شود.

با این حال، صحت این پیش‌بینی‌ها نامشخص است زیرا می‌توانند به راحتی تحت تأثیر توییت‌های ایلان ماسک قرار بگیرند. در گذشته، توییت‌های ماسک بر گمانه‌زنی‌ها در مورد قیمت Dogecoin تأثیر گذاشته است.

با این حال، این بار، پتانسیل Dogecoin برای خدمت به یک هدف عملی وجود دارد. بحث هایی در مورد امکان ادغام Dogecoin در توییتر برای اهداف انعام و پرداخت وجود دارد که به طور بالقوه می تواند سودمندی و ارزش عملی آن را افزایش دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی