|

پیش بینی قیمت دوج کوین با هوش مصنوعی!

Dogecoin

هوش مصنوعی قیمت Dogecoin (DOGE) را برای 31 ژوئیه 2023 پیش بینی می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-یکی از برجسته ترین میم کوین های موجود در بازار در شرایط فعلی تثبیت شده است. با این حال، هوش مصنوعی پیش بینی می کند که Dogecoin (DOGE) در پیش بینی خود برای 31 ژوئیه 2023 می تواند شاهد بهبود اندکی قیمت آن باشد.

Dogecoin دیده است که PricePredictions از فناوری نگاشت قیمت هوش مصنوعی خود برای شناسایی اینکه روند در ماه آینده به کجا می‌رود، استفاده می‌کند. متعاقباً، هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده است که دارایی در کوتاه‌مدت و بلندمدت روند نزولی را نشان می‌دهد.

پیش بینی هوش مصنوعی Dogecoin (DOGE) برای جولای 2023

دوج کوین بدون شک جایگاه خود را به عنوان یکی از برجسته ترین دارایی های دیجیتال در بازار به دست آورده است. علاوه بر این، خود را محکم به عنوان پرطرفدارترینتوکن میم تثبیت کرده است. با این حال، با شرایط فعلی بازار، هوش مصنوعی به دنبال این است که قیمت آن در کوتاه مدت به کجا برسد.

به طور خاص، فناوری هوش مصنوعی موجود در PricePredicitons قیمت Dogecoin (DOGE) را برای 31 ژوئیه 2023 تعیین کرده است. در واقع، قیمت دارایی را 0.67428 دلار برای پایان ماه جولای پیش بینی می کند. متعاقباً، این رقم نشان دهنده افزایش 0.75 درصدی قیمت فعلی دارایی است که طبق گفته CoinMarketCap، حدود 0.14 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

هوش مصنوعی درخواست شده برای این پیش بینی قیمت از شاخص های تحلیل تکنیکال برای رسیدن به نتایج نهایی خود استفاده می کند. علاوه بر این، واگرایی میانگین متحرک همگرایی و سایر شاخص‌ها را بررسی می‌کند تا مشخص کند که دارایی به کجا می‌تواند هدایت شود. در نهایت، این امر باعث شد تا Dogecoin را به‌عنوان سود متوسطی برای پایان ماه ارزیابی کند.

Santiment گزارش داد که Dogecoin اخیراً برای اولین بار در بیش از یک ماه از مرز 0.07 دلار عبور کرده است. با این حال، پس از آن بزرگترین مرتب سازی دارایی در سال جاری انجام شد که فقط یک هفته پیش ثبت شد. علاوه بر این، بر اساس همین گزارش، شاهد کاهش بحث ها و سطح بهره بوده است. در نهایت، فناوری پیش‌بینی قیمت هوش مصنوعی انتظار سودهایی را برای این دارایی دارد. با این حال، با توجه به تغییرات کلی بازار که ممکن است در چند هفته آینده اتفاق بیفتد، این ممکن است تغییر کند. به خصوص در حوزه میم کوین ها، نوسانات قابل انتظار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی