|

شیبا اینو یا دوج کوین کدامیک شما را میلیونر می کند؟

Shiba Inu

شیبا اینو یا دوج کوین کدام توکن می تواند اول از همه شما را میلیونر کند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) دو تا از محبوب ترین memecoin ها هستند. هر دو پروژه شناخته شده است که سرمایه گذاران اولیه را به چند میلیونر تبدیل کرده اند. با این حال، هنوز یک سوال ذهن بسیاری از سرمایه گذاران را درگیر می کند: آیا آنها می توانند دوباره این کار را انجام دهند؟ و اگر چنین است، کدام پروژه می تواند شما را سریعتر میلیونر کند؟

هر دو Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) نزدیک به 90٪ از بالاترین رکورد خود کاهش یافته اند. سرمایه گذاران شاهد بازدهی نمایی در سال 2021 بودند اما پس از سقوط بازار در سال 2022، آنها شاهد کاهش شدید سرمایه گذاری خود بودند. اکنون، بدترین دوره ممکن نسبت به گذشته میتواند باشد.

راه اندازی شیباریوم، شیبا اینو (SHIB) درحال شکل گیری است. راه اندازی شبکه لایه 2 جدید می تواند قیمت دارایی را به بالاترین حد خود برساند. علاوه بر این، هدف این پروژه راه‌اندازی مکانیزم سوزاندن جدید است که به طور بالقوه می‌تواند هر ماه تریلیون‌ها توکن SHIB را از گردش خارج کند.

از سوی دیگر، شایعه شده است که Dogecoin (DOGE) در ویژگی پرداخت توییتر، اکنون X، یکپارچه شده و مالک X، ایلان ماسک، به ادغام Dogecoin (DOGE) در پلت فرم رسانه های اجتماعی ابراز علاقه کرده است. اگر این حرکت به نتیجه برسد، DOGE به طور بالقوه می تواند به اوج های جدید نیزدست یابد.

شیبا اینو یا دوج کوین کدامیک می تواند شما را میلیونر کند؟

اگرچه هر دو توکن به یک اندازه فریبنده هستند، هیچ یک از پیشرفت های ذکر شده در بالا تاریخ راه اندازی رسمی ندارند. در مورد Dogecoin (DOGE)، حتی مشخص نیست که آیا واقعاً به این پلتفرم راه پیدا خواهد کرد یا خیر، حتی اگر ماسک چندین بار از این پروژه پشتیبانی کرده است.

با این اوصاف، اگر هر دو در پیشرفت به نتیجه برسند، Dogecoin (DOGE) ممکن است دست برتر را داشته باشد زیرا سناریوی مورد استفاده توکن را به شدت افزایش می‌دهد. شبکه لایه 2 Shiba Inu (SHIB) اگرچه از نظر خودش مهم است، اما ممکن است همان میزان واکنش را در بین کاربران ایجاد نکند. با این حال، X یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در جهان است. پذیرفته شدن به عنوان نوعی پرداخت در X می تواند DOGE را فراتر از علامت 1 دلار برساند.

اگر DOGE به 1 دلار برسد، برای میلیونر شدن به 1 میلیون توکن نیاز دارید. با قیمت فعلی، 1 میلیون توکن DOGE حدود 731578 دلار ارزش دارد. با این حال، اگر DOGE قرار بود به حدود 10 دلار برسد، به 100000 توکن نیاز دارید که در حال حاضر حدود 73157 دلار ارزش دارند.

در زمان انتشار، Shiba Inu (SHIB) با 0.9% کاهش در 24 ساعت گذشته با 0.00000781 دلار معامله شد. از سوی دیگر، Dogecoin (DOGE) با 2.7 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 0.076531 دلار معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی