|

پیش بینی مهم از نسخه ها ی آینده شیبااینو!

Shiba Inu

Shiba Inu: در اینجا لیستی از نسخه های آینده در اکوسیستم SHIB آمده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکوسیستم Shiba Inu با تعداد انگشت شماری از پیشرفت های جدید که برای کمک به افزایش قیمت SHIB اعلام شده است، به طور مداوم در حال گسترش است. در حالی که چندین پروژه در حال حاضر راه اندازی شده و یک سری از پیشرفت ها هنوز منتشر نشده است. این حرکت‌ها، سرمایه‌گذاران شیبا اینو را سرپا نگه می‌دارد، زیرا جامعه همیشه چیزی برای توجه احتیاج دارد. اکوسیستم SHIB به سختی راکد باقی می ماند زیرا توسعه دهندگان نقشه راه طولانی برای بهبود چشم انداز Shiba Inu دارند.

در این خبر، فهرست کاملی از پیشرفت‌هایی که در اکوسیستم شیبا اینو در دست کار هستند را برجسته می‌کنیم. علاوه بر این، تاریخ انتشار همه این پروژه‌ها ناشناخته است زیرا تیم جدول زمانی آزمایشی ارائه نکرده است.

Shiba Inu مجموعه‌ای از پروژه‌ها را در دست دارد که در ماه‌ها یا سال‌های آینده منتشر خواهند شد. اکوسیستم SHIB که همیشه در حال گسترش است شاهد راه اندازی پیشرفت های زیر خواهد بود.

محلول Shibarium layer-2

شیباکال

ShibaSwap 2.0

شیبا نت

نشانه درمان

استیبل کوین SHI

در میان تمام شش پروژه آینده در اکوسیستم SHIB، شبکه لایه 2 Shibarium مورد انتظارترین توسعه است. تیم تأیید کرد که Shibarium پس از شروع هر تراکنش در شبکه، توکن های SHIB را می سوزاند. بنابراین، SHIB بی وقفه به کیف پول مرده ارسال می شود و عرضه در گردش را کاهش می دهد.

همچنین، سرمایه گذاران بر این باورند که Shibarium می تواند تنها وسیله نقلیه ای باشد که می تواند قیمت SHIB را به سمت مسیر 0.01 دلار برساند. "مکانیسم سوزاندن" چیزی است که شبکه L2 را از بقیه پروژه ها جدا می کند. با این وجود، مقیاس سوختگی شناخته نشده است زیرا شیباریوم از نظر عملکردی فعال نیست.

در زمان انتشار، SHIB با قیمت 0.00000782 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته 1.1 درصد کاهش داشت. SHIB همچنین نزدیک به 91 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی