|

توکن سوزی شیبااینو به روشی جدید شروع شد!

Shibarium به طور خودکار SHIB را از ژانویه 2024 می سوزاند!

لینک کوتاه کپی شد

تیم Shiba Inu در آخرین وبلاگ تایید کرد که سوزاندن توکن های SHIB به صورت دستی در این ماه متوقف خواهد شد. تیم اشاره کرد که شبکه لایه 2 Shibarium به زودی شروع به سوزاندن توکن های SHIB به صورت خودکار از ژانویه 2024 خواهد کرد. Shibarium به اتوماسیون تبدیل خواهد شد و طوری برنامه ریزی خواهد شد که به طور خودکار توکن ها را بسوزاند و به سوزاندن دستی پایان دهد.

این توسعه به Shiba Inu کمک می کند تا عرضه در گردش خود را کاهش دهد و به کمیاب ماندن توکن کمک کند. Shibarium پس از جمع آوری 25000 دلار هزینه از کاربران، به طور خودکار توکن های SHIB را می سوزاند. این می تواند باعث شود SHIB به طور پایدار در شاخص ها افزایش یابد و به اعداد جدیدی در نمودارها برسد.

 «اتوماسیون» شیباریوم چگونه برای سوزاندن SHIB کار می کند؟ 

Shibarium از کاربران برای شروع تراکنش ها در شبکه هزینه دریافت می کند و مبلغ آن برای سوزاندن SHIB استفاده می شود. 70٪ از هزینه های پایه برای سوزاندن توکن های Shiba Inu در Shibarium اختصاص می یابد.

30 درصد مابقی هزینه های اختصاص داده شده برای حفظ عملکرد شبکه لایه 2 استفاده می شود. بنابراین، شبکه شیباریوم با نسبت 70 تا 30 درصد کار می کند. در حالی که 70٪ از هزینه ها برای سوزاندن SHIB استفاده می شود، 30٪ برای حفظ شبکه استفاده می شود. با این حال، اولین سوختگی هنوز شروع نشده است، بنابراین تعداد توکن‌های SHIB که به کیف پول مرده ارسال می‌شوند ناشناخته است. شیبا اینو باید عرضه گردشی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد تا در آینده به نقطه عطف 0.01 دلار برسد. اگر شیباریوم نتواند سالانه تریلیون ها توکن بسوزاند، رسیدن به 0.01 دلار رویایی دور باقی خواهد ماند.

در زمان انتشار، اتریوم با قیمت 0.00000955 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روزانه نزدیک به 12 درصد کاهش داشت. SHIB تقریباً 89 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی