|

بونک زد رو دست شیبااینو و دوج کوین!

حجم معاملات BONK هم از Dogecoin و هم Shiba Inu عبور می کند

لینک کوتاه کپی شد

در یک توسعه نسبتاً چشمگیر برای میم کوین جدید مبتنی بر Solana، BONK شاهد بود که حجم معاملات آن از Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) فراتر رفت. در واقع، جدیدترین میم سکه موجود در بازار به طور رسمی به دو پایه اصلی در بحبوحه افزایش شهاب‌ساختی آن دست به کار شده است.

بر اساس داده ها، این تازه وارد حجم معاملاتی عظیمی را به 1.37 میلیارد دلار رساند که از 933 میلیون دلار DOGE و 225.8 میلیون دلار SHIB بهتر بود. بعلاوه، علیرغم نوسانات فزاینده، BONK را به عنوان یک بازیگر جدی در بازار میم کوین معرفی می کند. با این حال، سوالاتی در مورد پایداری آن باقی می ماند.

BONK در حجم معاملات 24 ساعته DOGE و SHIB را شکست می دهد

صنعت دارایی دیجیتال یک گزینه سرمایه گذاری بسیار فرار برای افراد مدرن است. با این حال، این موضوع در مورد بازار سکه‌های میم بیشترصدق می کند. اگرچه توکن های خاصی خود را محکم کرده اند، اما همچنان با حرکت های سریع قیمت به سمت بالا یا پایین مرتبط هستند.

با این حال، آیا میم سکه دیگری می تواند به لیست توکن های پایه بپیوندد؟ خوب، افزایش شهاب سنگی اخیر آن را در موقعیتی قرار داده است زیرا BONK شاهد پیشی گرفتن حجم معاملات آن از دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بوده است. میم سکه مبتنی بر Solana مطمئناً این دستاورد را به لیست رو به رشدی از نقاط عطف اضافه کرده است.

ارزش بازار برای مدت کوتاهی به 3 میلیارد دلار رسید که در فهرست بایننس قرار گرفت.

از زمانی که بایننس لیست BONK خود را اعلام کرد، سود باز انباشته در BONK 145 میلیون دلار (~ 2 برابر) از پایین ترین سطح دیروز افزایش یافته است.

ارزش بازار BONK برای مدت کوتاهی به 3 میلیارد دلار رسیده بود. علاوه بر این، این اتفاق پس از فهرست شدن آن در دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال یعنی Binance و Crypto.com بود متعاقباً، این فهرست منجر به افزایش 100 درصدی عظیم این دارایی شد زیرا سکه‌های میم همکار را هدف قرار داد.

Arkham Intelligence گزارش داد که سکه توسط گروهی از سرمایه گذاران معامله می شد که منجر به افزایش گسترده حجم کلی شد. در مقابل، گزارش اشاره کرد که "تامین مالی به طور مداوم منفی است، به این معنی که بسیاری از معامله گران هنوز کوتاهی می کنند." با این حال، بسیار جالب خواهد بود که ببینیم این حرکت چگونه بر عملکرد دارایی برای پایان سال 2023 و در آغاز سال جدید تأثیر می گذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی