|

صعودی باورنکردنی برای دوج کوین در راه است؟

چه زمانی Dogecoin به 1 دلار می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

دوج کوین در می 2021 در اوج روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح تاریخ 0.73 دلار رسید. DOGE پس از راه اندازی در دسامبر 2013، هشت سال طول کشید تا به هدف برسد. با این حال، علیرغم افزایش با حمایت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، Dogecoin نتوانست به بالاتر از نقطه عطف 1 دلار صعود کند. ارز پیشرو میم از آن زمان در مارپیچ نزولی بوده و همچنین یک "صفر" در نمودارها اضافه کرده است.

سرمایه گذاران امید خود را از دست می دهند که Dogecoin هرگز نمی تواند به 1 دلار برسد یا ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا به آنجا برسند. در این مقاله، مشخص می کنیم که آیا DOGE می تواند تا پایان دهه 2030 به مرز 1 دلار برسد یا خیر.

 آیا DOGE تا سال 2030 به 1 دلار خواهد رسید؟

همه سیگنال‌ها نشان می‌دهند که Dogecoin ممکن است تا پایان دهه 2030 به مرز 1 دلار نرسد. برای اینکه DOGE مانند سال 2021 رشد کند، میم کوین نیاز به تقاضای بی‌سابقه‌ای برای غلبه بر افزایش عرضه دارد. بازارهای جهانی به دلیل افزایش قیمت، جنگ، بدهی، تورم و افزایش بشکه نفت و غیره تحت فشار اقتصاد کلان قرار دارند.

در حین همه این پیشرفت‌ها بسیاری از ارزهای دیجیتال عقب‌نشینی کردند و DOGE اکنون در دست بازار باقی مانده است.

همچنین، شرکت پیشرو در معیارهای زنجیره ای و پیش بینی قیمت، CoinCodex، تصویری نزولی برای DOGE ترسیم کرده است. طبق پیش‌بینی قیمت، Dogecoin تا سال 2030 به نقطه عطف 1 دلار نخواهد رسید و حداکثر مبلغی که Dogecoin می‌تواند به آن برسد 0.61 دلار می باشد که ممکن است در سال 2028 رخ دهد. حتی در این صورت، DOGE نمی تواند به بالای ATH 0.73 دلاری خود صعود کند.

با این حال، تخمین نشان می‌دهد که DOGE می‌تواند بین سال‌های 2029 تا 2030 قیمت خود را کاهش دهد و به 0.12 دلار برسد. در نتیجه، Dogecoin شانس کمی برای رسیدن به 1 دلار تا پایان سال 2030 دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی