|

پیشگویی مهم از دوج کوین!

دوج کوین

Dogecoin: Bearish Momentum ممکن است قیمت را به 0.06 دلار برساند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که بیت کوین (BTC) تقریباً 76 درصد در سال 2023 رشد کرده Dogecoin (DOGE) در همان زمان تنها 5.7 درصد رشد کرده است. میم کوین محبوب در بیشتر سال جاری روند نزولی داشته وجدای از جهش های پراکنده در این بین که به برخی از اقدامات دوج محور ایلان ماسک نسبت داده می شود. Dogecoin در طول این سال به طور مداوم به پایین ترین سطح خود رسیده که در اوایل آوریل یک تجمع ناگهانی داشت، اما این به این دلیل است که توییتر لوگوی خود را به نماد Doge تغییر داد.

DOGE در حال حاضر با مقاومت 0.080 دلار و پشتیبانی 0.070 دلار مواجه است. اگرچه DOGE از مقاومت قبلی خود 0.73 دلار فراتر رفت، اما از آن زمان به پایین تر از این سطح سقوط کرده است.

اگر Dogecoin (DOGE) بتواند بالاتر از مقاومت خود بسته شود، امکان آزمایش بالاترین قیمت سالانه 0.10 دلار را باز می کند. این سطح قبلاً در اوایل دسامبر 2022 و در طی رالی آوریل آزمایش شده بود. DOGE این شانس را دارد که به سمت بالا حرکت کند زیرا هنوز خط حمایت صعودی خود را نشکسته است.

با این حال، اگر خط پشتیبانی شکسته شود، کریپتو با مضمون سگ ممکن است اصلاح دیگری را مشاهده کند. خوانش MACD DOGE همچنین به این اشاره دارد که خرس ها دست بالا را دارند. علاوه بر این، در حال حاضر بازارها همگام با بیت کوین (BTC) حرکت می کنند و کریپتو اصلی در حال حاضر هیچ علامت صعودی نشان نمی دهد. بنابراین، یک رالی DOGE ممکن است خارج از جدول باشد.

Dogecoin چقدر می تواند سقوط کند؟

اگر DOGE از سطح پشتیبانی فعلی پایین بیاید، توکن می تواند تا حدود 0.067 دلار قبل از مشاهده روند معکوس سقوط کند. این قیمت می تواند نقطه خوبی برای سرمایه گذاری در memecoin باشد. سطح 0.06 دلار یک منطقه حمایتی قوی است، همانطور که در دسامبر 2022 و آوریل سال جاری مشاهده شد.

Untitled

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی