|

بررسی مهم از قیمت شیبااینو!

شیبااینو

اگر به 0.01 دلار رسید چقدر برای میلیونر شدن سرمایه گذاری کنید؟

لینک کوتاه کپی شد

طرفداران و سرمایه گذاران Shiba Inu (SHIB) مدت هاست که هدف خود را برای رساندن قیمت دارایی به "رویای یک سنت" حفظ کرده اند. کریپتو محبوب با تم سگ بین راه اندازی خود تا رسیدن به اوج خود در سال 2021 رشد میلیون ها درصدی داشته است. اگرچه از آن زمان این توکن در مسیر نزولی قرار گرفته است، بسیاری معتقدند هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

اگر قرار بود SHIB به 0.01 دلار برسد، یک سرمایه گذار برای میلیونر شدن به 100000000 توکن نیاز دارد. قیمت 100 میلیون توکن در حال حاضر حدود 736 دلار است. این رشد نشان دهنده افزایش 135769.57 درصدی خواهد بود. اگر قرار بود SHIB به قیمت 0.1 دلار برسد، همان 100 میلیون توکن 10 میلیون دلار ارزش داشت.

اکنون، رسیدن به قیمت 0.01 دلار برای شیبا اینو (SHIB) سفری طولانی است. با این حال، می توان ادعا کرد که دستیابی به این شاهکار برای پروژه کاملاً غیرممکن نیست.

چگونه شیبا اینو می تواند به 0.01 دلار برسد؟

این بارها گفته شده است، اما با عرضه فعلی SHIB، رسیدن توکن به 0.01 دلار غیرواقعی است. ارزش بازار به دست آمده بسیار بزرگ خواهد بود و چندین برابر از اپل و آمازون عبور می کند.

با این حال، اگر تیم بتواند مقدار قابل توجهی از عرضه را از بین ببرد یا بسوزاند، توکن به طور بالقوه می تواند به هدف 0.01 دلاری خود برسد. این سوختگی باید به بزرگی سوختگی باشد که توسط ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) انجام شده است. بوترین نیمی از عرضه اولیه SHIB را دریافت کرد. با این حال تصمیم گرفت 90 درصد آن را بسوزاند و بقیه را به امور خیریه اهدا کند. اگر SHIB بتواند کاهش مشابهی در عرضه خود انجام دهد، به طور بالقوه می تواند به بالاترین حد خود برسد. با این وجود، سوختگی نیز باید با افزایش تقاضا همراه شود. سوزاندن بدون تقاضا کمک زیادی به افزایش قیمت دارایی نمی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی