|

خرید یا فروش شیبا؟!

پیش بینی جنجالی از شیبااینو!!

Dogecoin

آیا شیبا اینو پس از بازار خرسی رمزارزی منفجر می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبااینو Shiba Inu یکی از بزرگ‌ترین رمزارزها در میان دیگر ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر بوده است. اما با شروع بازار نزولی، او برای اولین ارزی می باشد که بین  میم کوین های جدید و ارزهای رمزنگاری شده مشکلاتی را تجربه می کند. اما آیا قیمت شیبا اینو مانند گذشته می تواند بدرخشد؟ آیا خرید شیبا اینو خوب است؟

در این مقاله، سفر توکن شیبا اینو را در چند سال گذشته به تصویرمیکشیم و پیش‌بینی می‌کنیم که آیا این توکن می‌تواند دوباره در آینده به شدت افزایش یابد یا خیر؟

قیمت شیبا اینو در سال 2022 چگونه افزایش خواهد یافت؟

 پس از بالاترین رکورد در پایان اکتبر 2021، شیبا اینو متحمل ضررهایی شد، از آن پس بازار نزولی در نوامبر 2021 آغاز شد که واقعا تأثیر زیادی بر قیمت شیبا اینو داشت. قیمت این میم کوین از نوامبر تا پایان ژانویه تقریباً 75 درصد کاهش یافت. همچنین در ماه های بعد شاهد زیان های بیشتری بودیم.تا اواسط ژوئن، از سرعت روند نزولی کمی کاسته شد اما بااین حال  SHIBA بیش از 80 درصد از ارزش خود را از زمان اوج خود از دست داده است.شیبا در طول دوره صعودی خود،در بین 10 ارز دیجیتال با ارزش و پرخرید قرارگرفت. سپس  بخاطر نوسانات بازار در اواسط سال 2022، شیبا اینو به رتبه چهاردهم سقوط کرد در حالی که رقیب آن Dogecoin در 10 رتبه برتر باقی مانده است.

اگر به دیگر ارزهای دیجیتال برتر نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که بیشتر توکن ها از بالاترین قیمت خود تا پایین‌ترین حد اواسط ژوئن ۲۰۲۲ حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد ضرر کرده‌اند. برای شیبا اینو، ضرر بیش از 80 درصد بود. با این شرایط، قیمت شیبا اینو دربین 20 ارز برتر جایگاه خود را از دست داد. همچیم ضررهای سنگینی برای شیبااینو طبیعی است. توکن ها شاهد چندین حرکت چشمگیر گاوها بودند که همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

سود حاصل از میم کوین ها می تواند از نظر درصدی بیشتر از سود حاصل از ارزهای رمزنگاری شده "عادی" باشد. زیرا این گاوها بر اساس تبلیغات گسترده که برخی از آنها به دلیل انتشار میم ها در رسانه های اجتماعی ایجاد می شود. افراد مشهور علاقه خود را به ارزهای دیجیتال ل بیان میکنند، تا سرمایه گذاران بیشتری را به سمت این توکن سوق دهند.

همانند Dogecoin، شاهد افزایش شدید قیمت در مدت زمان کوتاهی بودیم. بعضی از توکن ها بعد از صعود عظیم دچار افت جبران ناپذیری می شوند همانند Dogecoin، و Shiba Inu نیز این روند صدق میکند.دقیقا توکن های میم معمولاً به شدت بالا می روند و سپس دوباره به شدت سقوط می کنند.پس درخرید باید محتاطانه عمل کنید.توکن شیبا اینو می تواند سرمایه گذاری خوبی با همین قیمت نزولی فعلی باشد. زیرا در حال حاضر قیمت ارزهای دیجیتال به قدری پایین است که می توانند در درازمدت بازدهی عظیمی را به همراه داشته باشند.و در کوتاه مدت، سرمایه گذاری نباید عظیم باشد چون  ممکن است منجر به زیان شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی