|

بیبی دوج، شیبا یا دوج کوین را بازنده خواهد کرد؟

Dogecoin

عملکرد BabyDoge از کل ارزهای دیجیتال بهتر عمل بوده است؟چه اتفاقی در راه است؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که تمام ارزهای دیجیتال سعی دارند از اتفاقات بسیار منفی روزهای اخیر پیش آمده عبور کنند BabyDoge،میم کوین memecoin الهام گرفته از ارز محبوب DOGE، در حال شتاب گرفتن می باشد و در بین دیگر ارزهای دیجیتال عملکرد بهتری داشته و مورد توجه قرارگرفته است.

طی 24 ساعت از 15 تا 16 ژوئن، این توکن تقریباً حدود 23 درصد رشد داشته اکنون، پس از یک اصلاح خاص، BabyDoge مقداری از رشد را جبران کرده است، اما همچنان 10 درصد بالاتر از پایین ترین سطح خود در 15 ژوئن می باشد.

چه چیزی باعث شد که سرمایه گذاران در طول طوفان شدید در بازار ارزهای دیجیتال، اینقدر BabyDoge خریداری کنند؟

یا شاید یک بازارساز حیله گر مانع از سقوط توکن با همکارانش، یعنی SHIB و DOGE شد.در واقع، دوره موفقیت آمیز BabyDoge یک هفته پیش آغاز شد، زمانی که توکن به یک دارایی معتبر تبدیل شد و کاربران توانستند از آن برای پرداخت  کالاها با استفاده از پلتفرم‌های NOWPayments و Switchhere  استفاده کنند.

سپس، در 15 ژوئن، گزارش شد که BabyDoge به یکی از فعال‌ترین قراردادهای هوشمند در شبکه زنجیره‌ای BNB تبدیل شده و در رتبه نهم در بین 10 توکن برتر خریدار توسط نهنگ‌های ارز دیجیتال قرار گرفت. آخرین پیشرفت چند روز گذشته شامل فهرست شدن BabyDoge در صرافی متمرکز بزرگ سنگاپور، Coin Tiger بود. معاملات توکن جفت شده با USDT از امروز، ۱۶ ژوئن آغاز شد.

به نظر می‌رسد که اثر تجمعی همه اخبار و اطلاعیه‌های بزرگ، BabyDoge را از غرق شدن با بقیه بازار دور نگه داشته و به آن اجازه می‌دهد فعلاً سرپا بماند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی