|

دوج کوین آسیب رسان شده؟!

ایلان ماسک بخاطر دوج کوین رسما رسوا شد؟!

Dogecoin

چرا ایلان ماسک بخاطر دوج کوین رسما رسوا شد؟!چه اتفاقی از طرف دوج رخ داد؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک، میلیاردر، به دلیل تبلیغ Dogecoin،با یک شکایت 258 میلیارد دلاری مواجه شد که اوایل امروز در دادگاه فدرال منهتن ثبت شد.

همانطور که بیان شد ایلان ماسک، به دلیل تبلیغ Dogecoin با یک شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری مواجه شد. کیت جانسون به عنوان شاکی ادعا می کند که می خواهد نماینده افرادی باشد که توسط این میم‌کوین آسیب دیده‌اند.شاکی به توئیتی استناد کرده است که جکسون پالمر بنیانگذار Dogecoin برای تقویت پرونده خود ارسال کرده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، پالمر، منتقد سرسخت ارزهای رمزنگاری شده، معتقد است که این صنعت در حال تداوم یک طرح “فرقه مانند” است.

ماسک، تسلا و اسپیس ایکس به مشارکت در «کلاهبرداری هرمی رمزارزی» متهم شده‌اند. جانسون ادعا می کند که Dogecoin یک کلاهبرداری است که برای احمق های بزرگتر طراحی شده است. جانسون مدعی است که ماسک به دروغ اعلام کرده که دوج کوین پول است.

و در عین حال مخاطبان خود را فریب داده است که آن را به عنوان یک دارایی با دوام ببینند و آن‌ها را به خرید این ارز دیجیتال تشویق می کند.ارز دیجیتال میم اکنون از رکورد 0.73 دلاری خود 92.12 درصد کاهش یافته است.

دارایی خالص ماسک پس از کاهش 19.6 درصدی (53 میلیارد دلاری) در سال جاری در حال حاضر به 217 میلیارد دلار رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی