|

جدول زمانی آینده شیبااینو فاش شد!

شیبااینو

انتظار می رود Shiba Inu پس از راه اندازی Shibarium 1800٪ افزایش یابد: جدول زمانی فاش شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سقوط کریپتو که در روز پنجشنبه 17 آگوست ثبت شد، ترس را حاکم و احساسات سرمایه گذاران را تضعیف کرد. با این وجود، بازار به سرعت دوباره روی پای خود ایستاد. شیبا اینو قیمتی در حدود 0.00000725 دلار ایجاد کرد. با این حال، در زمان انتشار، تقریباً 18.89٪ افزایش یافت و در 0.00000862 دلار مبادله شد.

شبکه اصلی شیباریوم اخیراً اولین کار خود را انجام داده است. به دلیل مسائل ادعایی پل، پرتاب سنگی در نظر گرفته شد. با این حال، توسعه دهنده اصلی پروتکل، Shytoshi Kusama همه ترس ها را برطرف کرد و تایید کرد که پل بدون هیچ مشکلی کار می کند. علاوه بر این، او اطمینان داد که تمام سرمایه گذاری های سرمایه گذار امن است. علاقه جامعه مرتبط با شیباریوم نیز طی چند روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. طبق داده‌های موجود در Google Trends در زمان انتشار، حجم جستجو برای این کلمه کلیدی خاص در این هفته به بالاترین حد خود رسید.

چشم انداز بلند مدت شیبا اینو

با توجه به وب‌سایت ردیابی قیمت ارز دیجیتال DigitalCoinPrice، تمام شاخص‌های فنی Shiba Inu نشان می‌دهد که احساسات فعلی «خنثی» است و اکنون زمان «نگه‌داری» دارایی است. این پلتفرم همچنین خاطرنشان کرد که SHIB در 30 روز گذشته 15 بار در منطقه سبز معامله کرده است.

در بلندمدت، انتظار می رود قیمت دارایی به شدت افزایش یابد. طبق DigitalCoinPrice، SHIB می‌تواند تا سال 2024 به 0.0000223 دلار و تا سال 2030 به 0.0000904 دلار افزایش یابد. انتظار می‌رود این دارایی تا سال 2031 یک صفر دیگر را حذف کند و در نهایت تا سال 2032 به 0.000165 دلار برسد.

همانطور که گفته شد، هیچ تضمینی 100٪ وجود ندارد که دارایی می تواند تا سال 2032 به سطح فوق الذکر برسد. بازار کریپتو بسیار نوسان است و قیمت می تواند در هر جهت تغییر کند. بنابراین، مانند همیشه، قبل از منحرف کردن بودجه به سمت SHIB، تحقیق خود را انجام دهید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی