|

پرداخت هایی مهم از شیبا!!

شیبااینو وارد عرصه ای جدیدشد؟

شیبااینو

در حالی که همه چیز برای قیمت Shiba Inu رو به افزایش است بدشانسی گریبانش شده؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به داده های ارزنوصندوق سرمایه‌گذاری املاک NOYACK Logistics Income (NLI) اولین صندوقی خواهد بود که شیبا را به‌عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرد. بنا بر گزارش‌ها، NOYACK Logistics Income (NLI) یک صندوق سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری در املاک و مستغلات است که بر زنجیره تامین متنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند و با همکاری بیت‌پی، پرداخت با ارزهای دیجیتال را امکان‌پذیر کرده است.

ادغام با پرداخت‌های بیت‌پی این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند که بتوانند سرمایه‌گذاری خود را بین ارز دیجیتال و ارز سنتی تقسیم کنند. سرمایه‌گذاران می‌توانند بعد از انتخاب کیف پول یا صرافی موردنظر خود، یک ارز دیجیتال انتخاب کنند و با اسکن یک کد QR به پرداخت بپردازند یا حتی جزئیات پرداخت را به‌صورت دستی وارد کنند. سرمایه‌گذاران می‌توانند پرداخت خود را با توکن شیبا و همچنین سایر ارزهای دیجیتال ازجمله بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، دوج‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین انجام دهند.

در حالی که همه چیز برای قیمت Shiba Inu رو به افزایش است، فقدان حرکت صعودی می تواند این سناریوی مثبت را از بین ببرد و منجر به اصلاح شدید شود.بسته شدن کندل چهار ساعته زیر 0.0000202 دلار، تز صعودی قیمت شیبااینو را باطل می کند. چنین حرکتی راه را برای SHIB باز می کند تا منطقه فریم 9 ساعته را مجدداً آزمایش کند که از 0.0000193 دلار به 0.0000158 دلار افزایش می یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی