|

پیش بینی بازار

پیش ‌بینی قیمت طلا امروز ۱۴ بهمن ۹۹

امروز سه شنبه 14 بهمن 99 برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌ بینی ‌هایی می ‌شود؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۳ بهمن با ۱۳,۶۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۹۴ هزار و ۱۰۰ تومان هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان معامله شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌ بینی ‌هایی می ‌شود؟ قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۳ بهمن با ۱۳,۶۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۹۴ هزار و ۱۰۰ تومان و  هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی در روز دوشنبه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان معامله شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: در آستانه روز مادر تقاضا برای خرید طلا و سکه ۱۰ درصد بیشتر شده است و حباب سکه هم امروز به ۳۰۰ هزار تومان رسید.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: افت قیمت دلار در روز دوشنبه موجب شد در بازار سکه نیز بازیگران در موقعیت فروش قرار بگیرند. دیروز سکه ۱۵۰هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و با خروج از کانال ۱۱ میلیونی به بهای ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. وضعیت سکه در روزهای اخیر پرنوسان بوده و بین دو کانال ۱۰ و ۱۱ میلیون تومان در نوسان بوده است. سکه تا زمانی که در یکی از این کانال‌ها به ثبات نرسد، با خرید و فروش‌های سنگین رو به رو نخواهد شد.

افت قیمت سکه در روز دوشنبه در شرایطی رخ داد که اونس طلا تا ساعت ۴ بعدازظهر در بازارهای جهانی عمدتا روند صعودی داشت. با این حال، به نظر می‌رسد برای سکه‌بازان نوسان کاهشی دلار اهمیت بیشتری نسبت به افزایش بهای اونس طلا داشت.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی