|

زوج هجومی استقلال مشخص شد؛ نقشه جدید فرهاد مجیدی برای صدرنشینی

امکان دارد مجیدی با تغییر سیستم و استفاده از ارسلان و ژستد تیمش را به دیدار با پیکان بفرستد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در 5 هفته گذشته 5 تساوی به دست آورده و 10 امتیاز را از دست داده است. آنها امروز در شرایطی به مصاف پیکان می روند که این تیم نیز وضعیت مشابهی دارد و در 5 دیدار گذشته یک برد، 2 تساوی و 2 شکست را به دست آورده و آنها نیز 5 امتیاز را کسب کرده اند. در نتیجه کسب تساوی در دیدار امروز دو تیم نه به درد استقلال می خورد و نه پیکان.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ به نظر می رسد فرهاد مجیدی برای این دیدار دست به تغییر آرایش و سیستم تیمش بزند. در نشست خبری پیش از بازی نیز درخصوص این موضوع صحبت شد و ممکن است استقلال در دیدار امروز با آرایش 433 به مصاف پیکان برود که البته حسین زاده کمی عقب تر از دو مهاجم نوک آبی ها بازی کند.

* همچنان سیدحسین انتخاب نخست

حسینی پس از اینکه در 3 دیدار متوالی تیمش نیمکت نشین بود، مقابل پرسپولیس به ترکیب اصلی بازگشت و عملکرد خوبی نیز داشت. مجیدی در حال حاضر قصد تغییر دوباره در قفس توری تیمش ندارد و حسینی امروز نیز برابر پیکان به میدان می رود. استقلال امروز نیازمند کسب پیروزی است و پیش از آن نیز به فکر گل نخوردن است و نقش این دروازه بان باتجربه پر رنگ تر از قبل خواهد بود.

* آقاسی جانشین مرادمند می شود

حسین مرادمند به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده و عارف آقاسی آماده است تا به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. بازیکن فصل گذشته فولاد این فصل فقط در بازی با گل گهر از ابتدا به میدان رفت و امروز در پی اثبات شایستگی هایش است. زوج او در خط دفاعی نیز سیاوش یزدانی خواهد بود که امسال یکی از بهترین های لیگ برتر بوده است.

* جانشین وریا: یامگا یا دانشگر؟

چنانچه استقلال برای دیدار امروز با سیستم 433 بازی کند، از میان محمد دانشگر و کوین یامگا یک نفر باید در سمت راست به جای وریا غفوری بازی کند. تصمیم در این خصوص برعهده کادرفنی آبی هاست. در سمت چپ نیز باز هم به جعفر سلمانی اعتماد شده است تا او بتواند برای تیمش به میدان برود.

* فرهاد آذری را انتخاب می کند یا نیک نفس؟

پاس در عمق و زیبای رضا آذری به حسین زاده در دربی، تنها مسئله فنی زیبای شهرآورد 97 بود و حالا همگان در انتظارند و ببینند آیا مجیدی یک بار دیگر به این بازیکن اعتماد می کند یا زبیر نیک نفس را از ابتدا روانه میدان خواهد کرد. مهدی مهدی پور که در بازی قبل در حد انتظار ظاهر نشد، امروز به دنبال جبران این موضوع است. نکته دیگر خط میانی اینکه مجیدی برای پست هافبک دفاعی به روزبه چشمی اعتماد می کند تا از تجربه بالای این بازیکن بهره بگیرد.

* در انتظار زوج ارسلان – ژستد

ارسلان مطهری و رودی ژستد تاکنون هیچ گاه از ابتدا و در ترکیب اصلی برای استقلال به میدان نرفته اند. مجیدی از این بازی برد می خواهد و قصد دارد از دقیقه یک تیمش را هجومی وارد زمین کند. پشت سر این دو بازیکن نیز امیرحسین حسین زاده بازی خواهد کرد. او در دیدار برابر صنعت نفت فوق العاده ظاهر شد ولی در دربی کم فروغ بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان

سیدحسین حسینی – عارف آقاسی – سیاوش یزدانی – کوین یامگا (محمد دانشگر)- جعفر سلمانی – روزبه چشمی – رضا آذری – مهدی مهدی پور – امیرحسین حسین زاده – رودی ژستد – ارسلان مطهری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی