|

یحیی گل محمدی با این شرایط از پرسپولیس نمی رود!

با استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس هواداران با شوک مواجه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت؛ او در دو فصل گذشته همراه با سرخپوشان به قهرمانی لیگ برتر رسید و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. در رقابت‌های این فصل هم پرسپولیس با یک بازی بیشتر هم‌امتیاز استقلال صدرنشین است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ رضا درویش که به تازگی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شده، در شروع کار خود علاوه بر مشکلات مالی زیادی که پرسپولیس دارد، باید بتواند مشکل استعفای یحیی را هم حل کند تا تمرینات سرخپوشان در تعطیلات زمستانی از سر گرفته شود. یحیی گل‌محمدی شب گذشته بعد از صحبت با مدیرعامل پرسپولیس 3 شرط را برای او مشخص کرد تا در صورتی که او به این سه شرط عمل کند، سرمربی مستعفی سرخپوشان به کار خود در این تیم ادامه دهد. 

50 درصد پرداختی

اولین پرداختی باشگاه پرسپولیس در زمان رضا درویش در روزهای گذشته انجام شد و مدیرعامل جدید این باشگاه، حدود 8 درصد از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان را پرداخت کرد. با پرداختی جدید به پرسپولیسی‌ها، حالا بازیکنان این تیم در فصل جدید حدود 28 درصد از پول خود را گرفته‌اند. شرط اول گل‌محمدی برای بازگشت به پرسپولیس، پرداخت 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم در کنار پرداخت پاداش‌های معوقه است. 

زمین تمرین مناسب

زمین تمرین پرسپولیسی‌ها از نظر سرمربی این تیم وضعیت خوبی ندارد و یحیی یکی از خواسته‌هایش این است که برای او زمین تمرین مناسب در نظر بگیرند تا بازیکنان این تیم در چمن مناسب به تمرین بپردازند. به نظر می‌رسد عمل کردن به این شرط یحیی برای مدیران پرسپولیس، راحت‌تر از دو شرط دیگر او باشد. 

تقویت تیم

پرسپولیسی‌ها با وجود اینکه در رقابت‌های این فصل نتایج قابل قبولی گرفته‌اند اما برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر، نیاز به تقویت دارند. فعلا پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به دلیل شکایت «کریستین اوساگونا» بسته است و مدیران این تیم در ابتدا باید با پرداخت بدهی این باشگاه به این مهاجم نیجریه‌ای، پنجره نقل‌وانتقالاتی را باز کنند. یحیی از مدیران پرسپولیس خواسته بودجه لازم برای جذب 3 الی 4 بازیکن در سطح باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات را فراهم کنند تا این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر تقویت شود و دست کادر فنی باز باشد. 

گل‌محمدی به مدیران پرسپولیس تا روز دوشنبه فرصت داده تا به این سه شرط عمل کنند تا او استعفای خود را پس بگیرد و تمرینات این تیم برای ادامه فصل از سر گرفته شوند. باید ببینم در روزهای آینده مدیران پرسپولیس می‌توانند این مشکلات را حل کنند، یا یحیی از مواضع خود کوتاه می‌آید و یا اینکه استعفای این‌بار گل‌محمدی منجر به جدایی او از پرسپولیس می‌شود. 

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی