|

بی‌تفاوتی گزینه اول نقل و انتقالات استقلال به خبرها!

صالح حردانی تمرینات خود را برای دیدار با امارات به شکل جدی دنبال می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از پرخبرترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات زمستانی، بدون‌شک صالح حردانی مدافع فولاد خوزستان است. بازیکنی که از تابستان گذشته تاکنون، استقلال و فرهاد مجیدی را خواهان خود می‌بیند و حتی بنا به دلایلی نامشخص، در بازی‌های گذشته از سوی نکونام روی نیمکت و سکو‌های تیمش قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ این روز‌ها نام حردانی به وفور در اطراف باشگاه استقلال شنیده می‌شود و شایعاتی درخصوص معاوضه او با رشید مظاهری یا آرش رضاوند نیز در فضای مجازی منتشر شده که تاکنون هیچ‌کدام رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

با این حال، حردانی که در اردو‌های قبلی نیز یکی از بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ بود، این مرتبه نیز نامش در فهرست نفرات دعوت شده قرار گرفت و با انگیزه بالا و بدون توجه به شایعات و حواشی اطرافش، درصدد است تا توانایی هایش را به کادرفنی تیم ملی ثابت کند.

پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی، اکنون صالح حردانی نیز همچون سایر مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی، امیدوار است که بتواند در نبرد روز سه شنبه برابر امارات یک بار دیگر در ترکیب تیم ملی ایران به میدان برود و بر سر حضور در پست مدافع راست، با رقبایش از جمله صادق محرمی رقابت کند.

حردانی که پس از اتمام فیفا دی باید به فولاد بازگشته و خود را برای دیدار سوپرجام برابر پرسپولیس آماده کند، قصد دارد با درخشش در لباس تیم ملی، جایگاهش را در فولاد پس بگیرد و نظر مثبت نکونام را نیز به‌دست بیاورد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی