|

داغ ترین خبرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس 10 بهمن؛ 2 بمب جدید در فهرست یحیی!

پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت خط حمله خود است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل هر روز شایعاتی عجیبی درباره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به گوش می‌رسد. البته از آنجا که استقلالی‌ها نیاز کمتری به خرید بازیکن در نیم فصل دارند، این شایعات بیشتر درباره باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد.

ستاره های سپاهان

در تازه‌ترین شایعات مربوطه، «خبرورزشی» ادعا کرده که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه سپاهان به طور رسمی به آن‌ها اعلام کرده ۳ بازیکن این تیم را می‌خواهد. بازیکنانی که همگی در زمره ستاره‌های تیم سپاهان محسوب می‌شوند. طبق این گزارش شهریار مغانلو، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته اند. البته عنوان شده باشگاه سپاهان از این پیشنهاد شوکه شده و پاسخ منفی داده است.

مهاجم بلژیکی

در یکی از آخرین شایعات،ترانسفرمارکت از احتمال پیوستن لنارت مرتنس به پرسپولیس خبر داده است.

این مهاجم  ۱۸۸سانتی بلژیکی ۲۹ سال سن دارد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در آخر بعد از این همه شایعات درباره جذب مهاجم خارجی،پرسپولیس مهاجم خارجی جذب می کند یا خیر؟

گزینه عراقی

رسانه‌های عراقی از روز گذشته اخباری مبنی بر تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب هافبک چپ زیر 23 ساله این کشور خبر داده‌اند. حسن عبدالکریم جدیدترین بازیکنی است که به باشگاه پرسپولیس لینک شده و گفته می‌شود هدف زمستانی این باشگاه است.

ارسلان مرتاض که هماهنگی حضور بازیکنان عراقی در فوتبال ایران را دنبال می‌کند و فالو شدن توسط حسن عبدالکریم به شایعات درباره حضورش در ایران دامن زده است.

تیکدری

پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب مهدی تیکدری، مدافع راست تیم گل گهرسیرجان است. اینکه اصلا پرسپولیس نیاز به مدافع راست در این مقطع زمانی داشته باشد یا نه مسئله‌ای است، ولی اینکه چرا باید پرسپولیس به مهدی تیکدری فکر کند در نوع خودش عجیب است. مهدی تیکدری با وجود آنکه چندان بازیکن شناخته شده‌ای نیست، ولی گران قیمت‌ترین بازیکن این روز‌ها فوتبال ایران محسوب می‌شود.

او فصل گذشته در تراکتور بازی می‌کرد، ولی باشگاه گل گهر سیرجان برای خرید این بازیکن ۱۱ میلیارد تومان به باشگاه تراکتور پرداخت تا رضایتنامه اش را بگیرد! از طرفی شایعه شده که رقم قرارداد تیکدری با خود گل گهری‌ها هم رقمی نزدیک به ۹ میلیاردتومان است که همین موضوع باعث شده تا یک مدافع راست به تنهایی نزدیک به ۲۰ میلیاردتومان برای گل گهر هزینه بردارد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی