|

رضا اسدی از فرصتش استفاده نکرد!

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس یک نمایش ضعیف دیگر را با پیراهن سرخپوشان پایتخت ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت میلاد سرلک در اردوی تیم ملی باعث شد تا زوج هافبک دفاعی پرسپولیس برای بازی سوپرجام با کمال کامیابی‌نیا و رضا اسدی تشکیل شود. این دو در تقابل با بازیکنان فولاد اگرچه توانستند اکثر حملات حریف را خنثی کردند اما در انتقال توپ عملکرد چندان خوبی نداشتند و به خصوص رضا اسدی، با پاس‌های اشتباه، روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛رضا اسدی که هفته اول لیگ برتر موفق شد دروازه فولاد را باز کند، این بار در حالی پای به زمین گذاشت که پس از نیم فصل ناامیدکننده، انتقادات زیادی را متوجه خود می‌دید. شماره هشت جدید پرسپولیس که برخلاف شماره هشت پیشین، سرعت پایین و نمایش کُند را به عنوان یکی از مشخصه‌های فوتبالش ارائه کرده، در این بازی هم چند بار توپ را از دست داد اما بدشانس بود که یکی از معدود کنش‌های مثبتش، به سرانجام مثبت نرسید.

در اواسط نیمه اول ارسال توپ بلند او به داخل محوطه جریمه با ضربه کمال کامیابی‌نیا تبدیل به گل شد تا زوج هافبک دفاعی پرسپولیس، گل را به نام خود ثبت کنند اما لحظه‌ای بعد پرچم کمک داور بالا رفت تا گل مردود شود. در این صحنه اسدی پاسی فوق العاده را فرستاد و شاید اگر کمال چند سانتی متر عقب تر بود، حالا پیکان انتقادات تا این حد هم متوجه اسدی نمی‌شد.

اما در مجموع خرید تابستانی پرسپولیس یک بار دیگر نشان داد که باوجود شرایط فیزیکی مطلوب، بازیکن مدنظر پرسپولیس نیست و در سبک مالکانه پرسپولیس، نمی‌تواند اثر مطلوب را بگذارد.

این در حالی است که پست هافبک دفاعی در سالهای اخیر برای پرسپولیس نقطه قوت بود و چه در سیستم لوزی که کمال تک هافبک دفاعی محسوب می‌شد و چه زوج او با احمد نوراللهی، پرسپولیس همیشه از این نقطه می‌توانست به حریفان ضربه بزند و چه بسا غیبت این دو بازیکن، آسیب جدی به تیم وارد می‌کرد و مثل شهرآورد منصوریان - برانکو، نتیجه را تحت تاثیر قرار می‌داد.

نکته مهم اینکه پرسپولیس در پایان فصل نیز احتمالا یک بحران دیگر را در این پست تجربه خواهد کرد؛ جایی که با اتمام قرارداد سرلک و اسدی، سرمربی تیم باید تصمیمات بزرگ را در مورد این منطقه از زمین بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی