|

یحیی به هافبک ناراضی اعتماد می کند؟

با مصدومیت میلاد سرلک، احتمالا رضا اسدی به ترکیب پرسپولیس بازخواهد گشت.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و فولاد باید روز ۱۸ بهمن به مصاف هم بروند و دیدار سوپرجام ایران را برگزار کنند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که پرسپولیسی‌ها یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل یعنی میلاد سرلک را در اختیار ندارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ سرلک در اردوی تیم ملی دچار کشیدگی همسترینگ شده و گفته می‌شود دست کم ۳ هفته از میادین دور خواهد بود. این اتفاق خبر بدی برای تیم پرسپولیس است، چون میلاد یکی از بازیکنان فیکس خط میانی پرسپولیس بود. او یکی از بازیکنان مورد اعتماد یحیی گل محمدی است و در هر شرایطی در ترکیب قرار گرفته است. غیبت او، اما دست سرمربی پرسپولیس برای بازی پیش رو را می‌بندد، چون به غیر از کمال کامیابی نیا، پرسپولیسی‌ها در این پست رضا اسدی را هم دارند که او هم از شرایط آرمانی به دور است.

ضا اسدی در آخرین بازی پرسپولیس ۲ دقیقه به زمین رفت و در همان دو دقیقه از نفس افتاد و با انتقاد بسیار زیادی روبرو شد. با این حال اگر یحیی بخواهد با یک هافبک دفاعی بازی کند، کار سختی برابر فولاد آماده خواهد داشت و چاره‌ای به غیر از استفاده از دو هافبک دفاعی ندارد؛ اینجاست که مسئله حضور یا عدم حضور رضا اسدی در ترکیب مطرح می‌شود. اسدی مشخصا سطح بازی در پرسپولیس را در نیم فصل نخست نشان نداده و شاید یحیی علاقه‌ای به ریسک کردن نداشته باشد. به نظر می‌رسد برای این بازی، محمد شریفی بیش از رضا اسدی شانس حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی