|

روز های سخت پرسپولیس در لیگ برتر تازه شروع می شود!

پرسپولیس در 6 هفته آینده لیگ، تعداد زیادی از بازی هایش را باید در خارج از تهران برگزار کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس باید روند نتیجه گیری خود در بازی های خارج از خانه را بهبود بخشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس در حالی روز یکشنبه هفته آینده باید به مصاف نساجی برود که در این دیدار میهمان بوده و باید در ورزشگاه امام رضای مشهد که از سوی باشگاه نساجی به عنوان ورزشگاه میزبان انتخاب شده، به مصاف این تیم برود.

جالب اینجاست که برخلاف هفته های میانی تا پایانی نیم فصل اول که پرسپولیس تعداد زیادی از بازی هایش را در خانه و در تهران برگزار کرد، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ سرخ پوشان باید برای بازی های زیادی در نیم فصل دوم راهی شهرستان شوند که این روند کاملا طبیعی است

برهمین اساس طبق برنامه های اعلام شده از سوی سازمان لیگ، گل محمدی و شاگردانش در شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر، با دو میزبانی و چهار میهمانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت. به این شکل که پرسپولیس در مسابقات خود از هفته هفدهم تا بیست و دوم و در 6 هفته تنها دو بار میزبان خواهد بود.

پرسپولیس در هفته هفدهم میهمان نساجی، در هفته نوزدهم میهمان گل گهر، در هفته بیست و یکم میهمان صنعت نفت آبادان و در هفته بیست و دوم میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

این در حالی است که پرسپولیس تنها دو بار در هفته های هجدهم و بیستم میهمان آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بوده و در ورزشگاه آزادی به مصاف این دو تیم خواهد رفت.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی