|

اشتباهات داوری در لیگ بیست و یکم، 4 امتیاز از استقلال گرفت!

بررسی اشتباهات داوری نشان می‌دهد شاگردان رسول خطیبی بیشتر از تمام تیم‌ها از داوری متضرر شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۰۱-۱۴۰۰ در حالی هفته شانزدهم خود را سپری کرد و وارد تعطیلات نیم‌فصل شد که این وقفه بازی‌ها فرصتی برای بررسی اشتباهات داوری در مسابقات و سود و زیاد هر ۱۶ تیم فراهم آورد که برنامه فوتبال برتر به این موضوع پرداخت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ برنامه فوتبال برتر که هر هفته و پس از پایان مسابقات با حضور سه الی چهار کارشناس به بررسی صحنه‌های مهم داوری تمام بازی‌ها پرداخته بود، شب گذشته به جمع‌بندی این موضوع با حضور علی خسروی، پیشکسوت و کارشناس داوری پرداخت که در آن مشخص شد شاگردان رسول خطیبی بیشتر از همه ضرر کرده‌اند.

نابر نظر کارشناسان داوری، تیم فوتبال آلومینیوم در نیم‌فصل اول لیگ برتر ۶ امتیاز به‌خاطر اشتباهات داوری از دست داده که اگر این اتفاق برای آنها نمی‌افتاد، شاگردان خطیبی در حال حاضر ۳۰ امتیازی و هم‌امتیاز با سپاهان بودند.

استقلال و نفت مسجدسلیمان، دومین تیم‌هایی هستند که به‌خاطر اشتباهات داوری در دور رفت لیگ برتر متضرر شده‌اند که اگر اشتباه برای آنها اتفاق نمی‌افتاد، این دو تیم باید ۴ امتیاز دیگر می‌گرفتند که درصورت احتساب این امتیازات، آبی‌پوشان جایگاه مستحکم‌تری در صدر جدول داشتند و نفت مسجدسلیمان هم از پایین جدول فاصله می‌گرفت.

پرسپولیس دیگر تیمی است که پس از آلومینیوم، استقلال و نفت مسجدسلیمان به‌خاطر اشتباهات داوری متضرر شده که اگر این شرایط برای آنها وجود نداشت، شاگردان گل‌محمدی ۳ امتیاز دیگر می‌گرفتند و در حال حاضر ۳۵ امتیازی بودند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی