|

13 بازی و 80 دقیقه حضور در میدان؛ هافبک پرسپولیس فرصت بازی ندارد!

رضا اسدی در طول 13 بازی اخیر پرسپولیس تنها 80 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی در نقل و انتقالات تابستانی با سروصدای زیاد به پرسپولیس پیوست و در حالی که انتظار می‌رفت جای خالی احمد نوراللهی را پر کند اما پس از پنج بازی از ترکیب اصلی سرخپوشان کنار رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اسدی که در بازی اول برابر فولاد موفق به گلزنی شد، در این چهار بازی نمایشی کم تحرک را ارائه کرد که با حداقلی از دوندگی همراه بود و همین موضوع سبب شد تا یحیی گل‌محمدی از بازی با صنعت نفت، برای سه مسابقه متوالی این بازیکن را روی نیمکت بنشاند و حتی اسدی فرصت بازی در شهرآورد پایتخت را هم نداشته باشد.

پس از آن او به عنوان بازیکن ذخیره در تمام بازیهای پرسپولیس به میدان رفت اما نکته جالب اینکه مجموع دقایق بازی اش از هفته نهم تا هجدهم، به 90 دقیقه هم نرسید. این در شرایطی است که هافبک دفاعی قرمزها در 5 بازی نخست، 408 دقیقه به میدان رفت و متوسط 81 دقیقه حضور در هر بازی را ثبت کرد اما در ادامه این میانگین به شش دقیقه حضور در هر بازی تنزل یافت.

با این حال اسدی از اندک فرصت‌ها توانسته استفاده کند و با دو گلی که مقابل فولاد و آلومینیوم به ثمر رسانده و پاس گلی که در دیدار مقابل پیکان به علی شجاعی داد، نام خود را به عنوان بازیکنی موثر در سه گل این فصل پرسپولیس ثبت کرده است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی