|

پرسپولیس با این ستاره قهرمان نمی شود!

پرسپولیس در سیرجان دو امتیاز مهم را از دست داد تا فاصله اش با استقلال در صدر به 5 برسد.

لینک کوتاه کپی شد

حامد لک سنگربان نا آماده و پر اشتباه این روز‌های پرسپولیس را می‌توان مقصر اصلی این تساوی دانست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او شاید اگر آن خروج مرگبار و عجولانه را نداشت دروازه پرسپولیس تا پایان بسته می‌ماند و شاگردان یحیی گل محمدی با گل مارادونایی حامد پاکدل سه امتیاز بازی را با خود به تهران می‌آوردند. اما این اتفاق رخ داد و کیروش استنلی بهترین بهره را از اشتباه لک برده و گل مساوی را وارد دروازه پرسپولیس کرد. گلی که ممکن است هفته پایانی لیگ را بزای علاقمندان پر شمار پرسپولیس غم انگیز و حسرت بار کند.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و شاید در همان ابتدای فصل فکری برای قفس توری خود می‌کرد چرا که لک با تمام تفاوت‌هایی که با آن گلر شناخته شده در تیم‌های سطح پایین و معمولی پیدا کرده، اما در اندازه‌های تیمی همچون پرسپولیس نبوده و نیست. او فصل قبل را در‌حالی به پایان رساند که ذخیره مطمئنی همچون رادوشوویچ را تهدیدی برای جایگاه خود می‌دید، اما با‌جدایی این سنگربان کروات دیگر آن انگیزه و‌تلاش برای بهتر بودن را در لک نمی‌بینیم. این می‌تواند در آینده مشکلات بیشتری را برای سرخ پوشان به وجود آورد.

یقینا به هفته‌های پایانی که نزدیک‌تر شویم کار سخت و سخت‌تر شده و هر بازیکنی در هر پستی که از تمرکز بالاتری برخوردار باشد درصد موفقیت بیشتری خواهد داشت. چیزی که متاسفانه در رفتارو عملکرد حامد لک چندان دیده نمی‌شود.

لک برای رسیدن به آن هارمونی و آرامش گمشده نیازمند روانشناسی مجرب است تا او را برای ادامه راه و رسیدن قرمز‌ها به ششمین قهرمانی مهیا کند. در وضعیت فعلی نمی‌توان با سنگربانی که چندان مطمئن نشان نمی‌دهد بر روی ادامه کورس با رقیب سنتی نگاه مثبت و امیدوارانه‌ای داشت.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی