|

برد استقلال در بهترین زمان ممکن، تساوی پرسپولیس در بدترین زمان ممکن!

استقلال توانست با برد برابر فجر فاصله خود با پرسپولیس را به پنج امتیاز برساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- استقلال توانست در سخت ترین شرایط روحی و روانی در هفته بیست و یکم لیگ برتر، فاصله خودش با پرسپولیس را به پنج امتیاز برساند.

پرسپولیس که پیش از شروع بازی استقلال، برابر گل گهر در سیرجان به تساوی 1 بر 1 رسید، ناخواسته انرژی مثبتی را راهی ورزشگاه آزادی کرد و آبی ها را برای ارائه یک بازی بهتر و کسب 3 امتیاز مصمم تر کرد.

در چند روز اخیر حواشی سربازی سیاوش یزدانی و مرادمند به بالاترین حد خودش رسیده بود که قطعا این اتفاق از لحاظ روانی تاثیر بسیار زیادی روی کادر فنی استقلال و بازیکنان داشته. حتما فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب دفاعی تیمش پیش از  دیدار با فجر، چالش های زیادی را باتوجه به نرسیدن احتمالی دانشگر به بازی و مشکل انضباطی وریا غفوری پشت سر گذاشته است.

اعتماد به روزبه چشمی در پست دفاع مرکزی در این بازی تا حدودی رضایت بخش بود اما قطعا برای بازی با دیگر تیم های مدعی در ادامه لیگ برتر که مهاجمان آماده و سرعتی تری دارند این تیم قطعا دچار مشکلات بیشتری خواهد شد. برگشتن عارف غلامی تا حدودی از نگرانی های فرهاد مجیدی می تواند کم کند ولی باید دید که عارف پس از بازگشت از یک مصدومیت طولانی مدت می تواند به این زودی ها به فرم ایده آل گذشته برگردد.

نکته جذاب برای استقلالی ها در این بازی بدون شک آمانوف بود. ستاره ازبک در این دیدار عملکرد درخشانی را از خود نشان داد و اگر واکنش های خوب گلر فجر سپاسی نبود قطعا او یکی از گلزنان آبی ها در این مسابقه می توانست باشد.

در آخر سوال مهمی که می توان از فرهاد مجیدی پرسید این است که باتوجه به خروج دو مدافع میانی از فهرست این تیم، او باز به دنبال جذب هافبک بازیساز است یا دیگر فکرش درگیر جذب دفاع مرکزی خواهد بود؟

نویسنده: مهدی کلانتری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی