|

(عکس) شب تلخ "کپا آریزابالاگا" در فینال دیوانه کننده لیورپول چلسی!

کپا آریزابالاگا شوت خود را به آسمان زد و در نهایا مرسی سایدی ها برنده این تقابل دشوار لقب گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

کپا آریزابالاگا، گران قیمت تریخ دروازه بان تاریخ فوتبال در سال های اخیر به قدری در ضربات پنالتی در لباس چلسی درخشان عمل کرده بود که توماس توخل امشب نیز تصمیم به آوردن این دروازه بان در دقیقه 120 به جای ادوارد مندی گرفت. تقابل دو تیم در جریان مسابقه برنده ای نداشت و علیرغم از دست رفتن موقعیت های فراوان، در نهایت دو سنگربان موفق به ثبت کلین شیت شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اما کپا آریزابالاگا بر خلاف مسابقات قبل این بار 11 بار برابر ضربات پنالتی بازیکنان لیورپول قرار گرفته و حتی یک بار هم موفق به مهار این ضربات نشد. اما با توجه به تمام شدن بازیکنان لیست هر دو تیم، در پنالتی یازدهم نوبت به کپا آریزابالاگا و تیلو کهرر رسید. دروازه بان جوان لیورپول ضربه خود را به گل تبدیل کرد، اما کپا آریزابالاگا شوت خود را به آسمان زد و در نهایا مرسی سایدی ها برنده این تقابل دشوار لقب گرفتند.

cjhzfe45

سه سال قبل و در دوران حضور مائوریسیو ساری بود که کپا آریزابالاگا در فینال جام اتحادیه دستور این سرمربی ایتالیایی مبنی بر خروج از میدان را نپذیرفت و ویلی کابایرو کنار زمین باقی ماند. آن شب هم کپا آریزابالاگا نتوانست زمینه ساز قهرمانی چلسی شود و در نهایت جام به سیتی رسید. البته کپا آریزابالاگا در مراحل قبل تر در جام اتحادیه و همین چند ماه قبل در سوپرکاپ مقابل سویا در این مرحله درخشان ظاهر شده بود.

02vwcvbz
در ابتدا به نظر می رسید مانند بسیاری از مربیان در دنیای فوتبال، توماس توخل در تورنمنتی با اهمیت کمتر به دروازه بان دوم خود اعتماد کند، اما ادوارد مندی در ترکیب ثابت قرار گرفت و چندین بار نیز دروازه را نجات داد. اما این بار ورود کپا آریزابالاگا اثربخش نبود و فرشته نجات چلسی، این بار ضدقهرمان این داستان شد.

aji50yyc

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی