|

غایب بزرگ ترکیب پرسپولیس؛ تغییر سیستم اجباری!

سرلک درحالی بازی با صنعت نفت را از دست داد که در دیدار رفت تک گل پرسپولیس را در دقیقه ۷۲ به تیم آبادانی زد و عامل اصلی برد تیمش بود.

لینک کوتاه کپی شد

این هافبک ملی پوش در جریان بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر که با برتری سه بر یک سرخ‌پوشان به اتمام رسید، از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ نکته قابل تأمل تشخیص زودهنگام این مصدومیت از سوی میلاد سرلک بود. این بازیکن بلافاصله با اشاره به کادرفنی پرسپولیس درخواست کرد تعویض شود.

او روز سه شنبه گذشته ام آرآی داد و نتیجه آن مشخص کرد با وجود کشیدگی همسترینگ، مصدومیت سرلک چندان حاد نیست و شاید بتواند دقایقی بازی کند. با این وجود سرمربی پرسپولیس ریسک نکرد و ترجیح داد این هافبک ملی پوش خودش را به آبادان نبرد.

شاید تجربه تلخ تشدید مصدومیت امید عالیشاه در دیدار سوپرجام باعث شد یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد به میلاد سرلک استراحت داده و او را برای دیدارهای حساس بعدی پرسپولیس حفظ کند. شنیدیم این احتمال وجود دارد در دیدار با صنعت نفت درآبادان، یحیی گل محمدی از کمال کامیابی نیا به عنوان تنها هافبک دفاعی تیمش استفاده کند وسرخ ها با سیستیم هجومی تر به میدان بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی