|

فرهاد مجیدی به قولش عمل کرد!

آبی ها در یکی از مهمترین نبردهای لیگ بیست و یکم توانستند گل گهر را ببرند.

لینک کوتاه کپی شد
1

نبرد حساس روز گذشته استقلال برابر گل گهر بعد از اتفاقات روی داده قبل از نبرد دو تیم در  دیدار رفت در سیرجان که باعث عدم استفاده مجیدی از ژستد و یامگا شد و اعتراض آبی ها به بازیکن خارجی تیم گل گهر بعد از سوت پایان بازی که نهایتاً نتیجه تساوی دو تیم در زمین را سه بر صفر به نفع استقلال کرد، به علاوه شرایط این تیم در جدول رقابت ها به همراه نتایج سه سال گذشته تیم استقلال به همراه مجیدی برابر تیم هایی که امیر قلعه نویی هدایت آنها را به عهده داشته است، باز هم به نفع شاگردان مجیدی برابر بهترین مربی تاریخ لیگ برتر به اتمام رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نبردی که با توجه به جدایی ناخواسته یزدانی و مرادمند و  تعویض ناشی از مصدومیت دانشگر از اول وقت نیمه دوم و گلزنی دقیقه 50 تبریزی، کسی فکرش را نمی کرد با برد آبی ها همراه شود. آنها سه مدافع اصلی خود در نیم فصل اول را ازدست داده بودند و از روزبه چشمی با ذات هافبک دفاعی و عارف غلامی که تازه از بند مصدومیت رباط صلیبی رها شده بود، در برابر گل گهر سازمان دفاعی خوب خود را حفظ کردند تا در نهایت مزد جسارت مجیدی با تعویض های کم نقصش در نیمه دوم را با پنالتی دقیقه 89 بگیرند و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

مجیدی قبل از بازی در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفته بود،کسی به این موضوع نپرداخت که تیم من با بازطراحی صورت گرفته در ساختار دفاعی موفق بوده و با کار خوب تیمی در دفاع، لیگ امسال را با موفقیت سپری کرده است. موضوعی که برای سرمربی استقلال مهم بود و  می خواست با آن نشان دهد که تیمش با تیم های سالهای گذشته فرق کرده است. بله آقای مجیدی شما درست گفتید.

رگردیم به نتایج استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در اردیبهشت سال 1399، جایی که آبی ها در گروه سخت الدحیل قطر، الشرطه عراق و الاهلی عربستان با زدن 14گل و 8 گل خورده به عنوان تیم اول به مرحله بعد رقابت ها صعود کردند.

مجیدی در پایان همان رقابت ها از گل های زیاد خورده تیمش ابراز نگرانی کرد و قول داد ساختار دفاعی تیمش را در دفاع درست کند. اتفاقی که در ادامه رقابت های لیگ برتر در فصل بیستم آن را انجام داد و لیگ برتر بیست و یکم را با بهترین بیلان تا پایان هفته بیست و یکم به پایان برده است.

او که خوب می دانست راز موفقیت در لیگ برتر ، دفاع خوب است و پرسپولیس با همین حربه و با گلهای خورده از 14گل تا 17 گل در پنج دوره اخیر  به صورت پی در پی قهرمان ایران شد، ساختار دفاعی تیمش را دوباره چید و با اتکا به کار تیمی، به آن چه که نیاز داشت تا اینجای لیگ برتر دست یافت.

خوردن 7 گل در 21 بازی نشان می دهد تیم او در هر سه بازی تنها یک گل خورده است. به نظر می رسد مجیدی به قولی که بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا داده بود جامه عمل پوشانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی