|

پیش بازی رئال مادرید-پاری‌سن‌ژرمن؛ قوهای سپید کامبک می زنند؟

در مهمترین بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب از ساعت 23:30، رئال مادرید در برنابئو به مصاف پاری‌سن‌ژرمن می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- قوهای سپید مادرید بعد از باخت در بازی رفت برابر PSG، سه بازی خود را با برد پشت سر گذاشتند. بدون شک غیبت دو ستاره این تیم مندی و کاسمیرو رئال را به‌خصوص در فاز تدافعی دچار مشکل خواهد کرد. اما خبر خوش در اردوی مادریدی ها رسیدن کروس به این بازی است که از لحاظ تجربه و کنترل بازی تاثیر بسیار زیادی روی تاکتیک رئال خواهد داشت.

برخلاف شاگردان آنچلوتی، پاریسی ها بعد از برد یک بر صفر برابر رئال مادرید که با تک گل امباپه در دقیقه 4+90 به ثمر رسید،  به هیچ عنوان نتایج خوبی را در لیگ نگرفتند و از 3 دیدار، 2 باخت برابر نانت و نیس کسب کرده اند.

بدترین خبر ممکن برای برای طرفداران PSG مصدومیت امباپه در تمرینات بود. پس از مصدومیت این فوق ستاره خبرهایی مبنی بر غیبت او در بازی فردا برابر رئال‌مادرید به گوش رسید، اما امروز معلوم شد کیلیان به این بازی خواهد رسید. تنها مصدومان PSG در بازی فردا راموس، کورزاوا و هررا هستند. 

نکته جذاب دیدار فردا شب پاریس و رئال بازگشت لیونل مسی به برنابئو است. مسی در ورزشگاه خانگی رئال 15 گل به ثمر رسانده است، بیشتر از هر بازیکن دیگری. باید دید این فوق ستاره آرژانتینی برخلاف بازی رفت که یک پنالتی حساس را از دست داد می تواند درخشش دوباره ای در این ورزشگاه داشته باشد یا خیر.

آخرین بازی این دو تیم در برنابئو با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم

پاریس

بهترین بازیکنان دو تیم

پاریس

پیش بینی نتیجه بازی

747

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی