|

دو خبر تازه از نقل و انتقالات استقلال سه شنبه 18 مرداد

سرمربی پرتغالی استقلال تاکید زیادی به جذب بازیکن در پست دفاع راست دارد، جایی که تنها صالح حردانی به عنوان بازیکن تخصصی حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از جدایی وریا غفوری از استقلال آبی‌ها علنا در پست مدافع راست تنها صالح حردانی را به عنوان بازیکن تخصصی در اختیار دارند. این در حالی است که با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر و احتمال مصدومیت و یا محرومیت برای این بازیکن وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ اتفاقی که البته پیش از آغاز فصل هم افتاده و حردانی بازی حساس برابر سپاهان را از دست داده است و حتی گفته می‌شود در بازی برابر ملوان هم غایب خواهد بود.

این موضوع در نهایت باعث شده تا آبی‌ها هدف اصلی خود بعد از جذب محمد محبی را خرید یک مدافع راست لیگ برتری قرار بدهند. موضوعی که ساپینتو روی آن تاکید زیادی دارد و اعلام کرده تیمش نمی‌تواند با یک مدافع راست وارد لیگ برتر شود.

باید منتظر ماند و دید آبی‌ها می‌توانند خواسته مهم ساپینتو را انجام بدهند یا نه.

غروب دیروز بالاخره مدیران باشگاه استقلال با  پرداخت مبلغ رضایت‌نامه قرضی محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا، توانستند این بازیکن را به مدت یک فصل جذب کنند اما با توجه به تقارن این اتفاق با ایام تاسوعا و عاشورا و به منظور احترام به این شب‌ها، رونمایی باشگاه استقلال از محمد محبی به عنوان بازیکن جدید آبی‌ها به تاخیر افتاد.

احتمالا این اتفاق فردا خواهد افتاد و تصاویر محبی با پیراهن استقلال در آن روز منتشر خواهد شد. او به صورت قرضی و یکساله به استقلال پیوسته است.

دیشب زرندی مدیررسانه ای استقلال در صفحه توییترش اعلام کرد که بازیکن جدیدی جذب نشده و امضایی در کار نیست اما سوال اینجاست که اگر باشگاه استقلال واقعا محبی را جذب نکرده چرا آقای زرندی در رسانه های رسمی باشگاه در اینستاگرام و تلگرام و توییتر و سایت باشگاه اینچنین خبر امضای محبی با استقلال را تکذیب نکرد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی