|

بهترین خبر نقل و انتقالاتی برای بارسلونا

ژول کونده مدافع میانی بارسلونا به زودی اجازه پیدا می کند تا برای این تیم بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته موندو دپورتیوو، ژاوی امیدوار است تا بتواند برای دیدار با رئال وایادولید (روز یکشنبه) روی ژول کونده حساب کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بارسلونا پس از انجام یک سری از عملیات ها، انتظار دارد تا امروز از سوی لالیگا برای ثبت قرارداد ژول کونده مجوز دریافت کند. لالیگا از روز گذشته منتظر است تا بارسلونا تمام مدارک را ارسال کند و پس از آن به بررسی آنها بپردازد. 

بارسلونا بدون خروج ممفیس دیپای و پیر امریک اوبامیانگ قادر است تا قرارداد کونده را به ثبت برساند؛ در این میان سه عامل به کمک بارسلونا آمدند:

بارسلونا بخش زیادی از دستمزد ساموئل اومتیتی در لچه را پرداخت می کند اما با انتقال قرضی این مدافع فرانسوی به سری آ، تعدادی از متغیرهای قرارداد او فعال نمی شوند و این یعنی کاهش کلی دستمزدهای پرداختی باشگاه بارسلونا. پابلو توره، هافبک جوان اسپانیایی هم نامش فعلا به عنوان بازیکن تیم اصلی ثبت نخواهد شد و تا آن زمان، کنار تیم ب تمرین خواهد کرد و نمی تواند برای تیم ژاوی به میدان برود. همچنین گفته می شود یکی از بازیکنان تیم اصلی (بر اساس شایعات، فرنکی دی یونگ) حاضر شده بخشی از متغیرهای دستمزدش را به باشگاه ببخشد. 

البته بارسلونا همچنان در تلاش است تا فروش پیر امریک اوبامیانگ، ممفیس دیپای، سرجینیو دست و مارتین بریتویت را به سرانجام برساند تا برای مدافع راست و مدافع چپ جدیدی که می خواهد جذب کند، دستمزد کافی داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی