|

کدام بازیکن انتخاب کی‌روش برای دفاع چپ است؟

بازیکنان زیادی در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی حضور دارند و همین موضوع باعث شده انتخاب گزینه نهایی برای کی روش کار سختی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

هنگام اعلام لیست تیم ملی ایران برای اردوی اتریش، نام سه مدافع چپ در این لیست به چشم می خورد. حضور ابوالفضل جلالی، امید نورافکن و میلاد محمدی در لیست، دست کارلوس کی روش را جهت انتخاب بازیکن برای دفاع چپ باز گذاشته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در بازی برابر اروگوئه ابوالفضل جلالی انتخاب اول کارلوس کی روش در این پست بود. ابوالفضل جلالی عملکرد قابل قبولی برابر اروگوئه داشت و با درخشش خود ثابت کرد می توان روی او تا حدودی حساب باز کرد.

جلالی به خوبی پلستری را در این بازی مهار کرده بود و اجازه نمی داد این بازیکن از توانایی های خود استفاده کند، به عبارت دیگر با هوشیاری جلالی سمت راست اروگوئه فلج شده بود و بیش تر حملات اروگوئه ای ها از سمت چپ زمین صورت می گرفت.

در دیدار برابر سنگال، احسان حاج صفی انتخاب کارلوس کی روش برای سمت چپ خط دفاعی بود. کاپیتان تیم ملی ایران در این پست درخشان ظاهر شد. تک گل ایران برابر سنگال نیز با پاس گل او به ثمر رسید.

حاج صفی توانایی بازی در دو پست مدافع چپ و هافبک دفاعی را دارد. در این سال ها ثابت شده کارلوس کی روش نگاه ویژه ای به بازیکنانی با توانایی بازی در چند پست را دارد. بنابراین شاید احسان حاج صفی انتخاب اول کارلوس کی روش برای پست دفاع چپ در جام جهانی باشد؛ البته حاج صفی رقبای جدی در این پست دارد و باید منتظر بمانیم تا انتخاب کارلوس کی روش برای این پست در جام جهانی را ببینیم. 

در بازی برابر اروگوئه امید نورافکن هم برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد ولی میلاد محمدی در هیچکدام از دو بازی به میدا نرفت. همچنین ممکن است کی روش از وحید امیری هم در پست دفاع چپ بهره ببرد که البته در این دو بازی چنین کاری انجام نداد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی