|

جدال جذاب پرسپولیسی های سابق با یحیی گل محمدی

رویارویی سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب و جنجالی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جام حذفی فوتبال ایران که هنوز به مراحل حساس و پایانی خود نزدیک نشده، میزبان برگزاری رقابت‌های جذاب و هیجان‌انگیزی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ جذاب‌ترین دوئل قرار است روز چهارشنبه سوم اسفندماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به انجام برسد و سپاهان در دیداری خانگی برابر پرسپولیس باید به میدان برود تا خیلی زود یکی از مدعیان اصلی قهرمانی از گردونه رقابت‌ها کنار برود. همواره دیدارهای سپاهان - پرسپولیس جذابیت‌های خاص خودش را داشته و به عنوان الکلاسیکوی فوتبال ایران از آن یاد می‌شد، اما حالا حضور چند چهره شاخص در این مسابقه بر حساسیت‌های آن افزوده است.

«رامین» آماده درخشش مقابل چشمان «یحیی»

رامین رضاییان بدون‌شک یکی از موثرترین بازیکنان سپاهان در فصل جاری بوده است. ستاره‌ای که در نقل‌وانتقالات فصل گذشته به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست و عملکرد خوبی هم داشت اما تصمیم عجیب یحیی گل‌محمدی و عدم تمایل به تمدید قرارداد او باعث شد تا رضاییان به عنوان بازیکن آزاد در نقل‌وانتقالات تابستانی به سپاهان بپیوندد و با عملکردی خیره‌کننده همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب نماید.

ستاره سپاهان که آخرین‌بار در دربی اصفهان به میدان رفت و با بدشانسی نتوانست دروازه حریف را از روی یک ضربه ایستگاهی باز کند، در فصل جاری 5 گل زده و 4 گل ساخته و حالا امید به آن دارد تا در مقابل پرسپولیس بتواند نمایش موفقی داشته باشد. رضاییان در فصل جاری، در بازی رفت‌وبرگشت مقابل استقلال موفق به گلزنی شده و در دیدار رفت برابر سرخ‌پوشان پایتخت تقلای زیادی برای گلزنی داشت اما ناکام بود ولی در جام حذفی، مطمئنا با انگیزه‌ای بیشتر به دنبال درخشش مقابل تیم سابق خود خواهد بود.

روی فرم‌ترین «احمدزاده» فصل در انتظار دوئل با پرسپولیس

فرشاد احمدزاده هم خاطرات خوشی از حضور در پرسپولیس در دوره برانکو ایوانکوویچ دارد؛ هر چند که احمدزاده پایان خوبی در پرسپولیس نداشت و نتوانست آن‌طور که می‌خواهد از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شود اما حالا با درخشش در سپاهان، توانسته دوباره همه نگاه‌ها را به خود خیره کند و نشان بدهد که با وجود رسیدن به 30 سالگی همچنان جزو بازیکنان آماده فوتبال ایران است و می‌تواند بازیکنی موثر در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی باشد.

احمدزاده که آخرین‌بار موفق شد کامبک سپاهان را در دربی اصفهان تکمیل کند و با حرکتی تماشایی دروازه ذوب‌آهن را فرو ریخت، حالا در اوج آمادگی مهیای رویارویی با تیم سابق خود است و مطمئنا انگیزه زیادی دارد تا بعد از غیبت در دیدار رفت لیگ به دلیل مصدومیت، بتواند در مسابقه حذفی برابر پرسپولیس بدرخشد و آمادگی بالای خود را به رخ هواداران سرخ‌پوش بکشد و نقش تعیین‌کننده‌ای در صعود سپاهان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی داشته باشد.  

ماشین گلزنی سپاهان از روی تیم سابقش رد می‌شود؟

شهریار مغانلو در سپاهانِ مورایس احیا شده و به یکی از آماده‌ترین مهاجمان فوتبال ایران تبدیل شده است. ستاره‌ای که در نوک پیکان خط حمله طلایی‌پوشان اصفهانی توانسته در قامت یک فرشته نجات بدرخشد و در فصل جاری بارها به کمک تیمش آمده است. مغانلو بعد از نمایشی خیره‌کننده مقابل گل‌گهر با ثبت 2 گل و یک پاس گل، روز کم‌فروغی را در اهواز مقابل فولاد گذراند اما دوباره در دربی اصفهان با یک ضربه سر مهارنشدنی دروازه ذوبی‌ها را فرو ریخت تا آمادگی بالای خود را نشان بدهد.

مهاجم باتجربه سپاهان که در لیگ برتر با 7 گل زده مشترکا صدرنشین جدول گلزنان است، در جام حذفی هم عملکردی فوق‌العاده داشته و به لطف درخشش و هت‌تریک او بود که در مرحله قبلی، طلایی‌پوشان توانستند از سد سایپا بگذرند و حالا در آستانه رویارویی با پرسپولیس، هواداران سپاهان امیدوارند که شهریار مغانلو بتواند به عملکرد خوب خود ادامه بدهد و یک نمایش درخشان دیگر را این‌بار برابر تیم سابقش به اجرا در بیاورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی