|

هافبک محبوب پرسپولیسی ها بعد از بر دراماتیک مقابل تراکتور اشک ریخت!

نزدیک بود پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی‌های فصل برد را با تساوی عوض کند، اما این دیدار را به شکلی خاص برد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از دو برد مهم مقابل سپاهان و نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس یک برد بسیار شیرین مقابل تراکتور بدست آورد و موفق شد تیم خوب پاکو خمز را به نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ پرسپولیس نیمه اول فوق العاده ای داشت و دو گل به حریف زد. با این حال عقب نشینی بی مورد تیم گل محمدی و البته چند اشتباه فنی از سوی سرمربی پرسپولیس باعث شد تا تراکتور به بازی مسلط شود و محمد عباس زاده تعویض طلایی خمز، کار را به تساوی کشاند.

پرسپولیس که برد شیرین بیرون از خانه را از دست رفته می‌دید، در لحظات پایانی فشار زیادی آورد و در دقیقه ۹۵ هم موفق شد گل برتری را توسط وحدت هنانوف به ثمر برساند و پیروزی دراماتیکی را در تبریز کسب کند. گل دوم تراکتور در حالی به ثمر رسید که داور مسابقه خطای سروش رفیعی را روی محمد عباس زاده پنالتی تشخیص داد و تراکتور از روی نقطه پنالتی به گل دوم و تساوی خود رسید.

پنالتی که بحث در مورد بودن یا نبودنش زیاد است و اختلاف نظر بین کارشناسان داوری در مورد این پنالتی وجود دارد. هرچه که بود، داور بازی خطای رفیعی را اعلام کرد و همین پنالتی نزدیک بود باعث شود پرسپولیس برد را با تساوی عوض کند ولی هنانوف به داد سروش و البته یحیی گل محمدی رسید و موفق شد گل برتری پرسپولیس را بزند. سروش که بعد از دادن پنالتی خیلی تحت فشار بود، ارسال قبل از به ثمر رسیدن گل را انجام داد و تاثیرگذار بود.

با این حال بعد از گلزنی هنانوف و سوت پایان بازی، شماره ۷ قرمزها حسابی احساسی شد و برای لحظاتی اشک ریخت. سروش که به شدت احساساتی شده بود، از گلزنی تیمش خیلی خوشحال بود و البته از هنانوف به خاطر گلی که زد تشکر کرد. اگر این گل به ثمر نمی‌رسید، ممکن بود بعد از بازی انتقادات زیادی از رفیعی به دلیل خطای پنالتی می‌شد ولی همه چیز برای رفیعی و سایر پرسپولیسی به بهترین شکل ممکن به پایان رسید و ۳ امتیاز مهم بیرون از خانه به حساب قرمزهای پایتخت واریز شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی